فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوزستان استانی با مردمانی ولایتمدار و مقاوم در هشت سال دفاع مقدس میزبان رزمندگان اسلام بودند.

خوزستان، استانی مقاوم و ولایتمداربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در خوزستان بیان داشت:سال های دفاع مقدس ذخیره بسیار ارزشمندی برای جمهوری اسلامی به شمار می رود که مردم خوزستان در آن نقش ویژه ای ایفا کردند.

وی اظهار کرد: هر موقعی که توفیق پیدا می کنیم و به این استان می آییم یاد و خاطره دفاع مقدس برای ما زنده می شودچراکه خوزستان استانی با مردمانی شهیدپرور، ولایتمدار، مقاوم و در هشت سال دفاع مقدس میزبان رزمندگان اسلام بودند.

سردار اشتری افزود: حوادث ناگواری برای مردم این استان در شهرهای مختلف بر اثر جنگ تحمیلی و حمله رژیم بعث به جمهوری اسلامی وآرد شد.

وی تصریح کرد: این پایداری و مقاومت زنان، مردان، جوانان و همه اقشار باعث افتخاری برای تاریخ جمهوری اسلامی ایران است. خود دفاع مقدس هم ذخیره بسیار ارزشمندی برای جمهوری اسلامی هست و اگر یادآوری برای حاضران به ویژه کسانی که سن آنها به حضور در این استان و مناطق عملیاتی اقتضاء کند یادشان هست که دشمن بعثی با تمام توان و کمک تمام دنیا به جمهوری اسلامی ایران که کشوری نوپا و تازه تأسیس بود، حمله کرد.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: کمترین تجهیزات و امکانات را رزمندگان ما داشتند و بیشتری امکانات را دشمن بعثی داشت ولی به حول و قوه الهی با همت مردمان این استان، رزمندگان سراسر کشور و حضور مردم در قالب بسیج، خوشبختانه مردم بعد از هشت سال دفاع مقدس پیروزی را از آن خود کردند و این نشان داد که هرجا ایمان به خدا، توسل به اهل بیت و روحیه جهادی باشد ملت ما پیروز خواهد شد.


انتهای پیام/م

فرمانده نیروی انتظامی در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.