رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرضا گفت: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال، تعداد49 واحد صنعتی در شهرستان با اختصاص اعتباری بالغ بر 135 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 600 نفر ایجاد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد ابراهیم خاتمی  امروز در جلسه تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های افتتاحی این شهرستان در هفته دولت امسال، اظهار داشت: هم اکنون ۲۷۰ طرح در شهرک صنعتی رازی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۱۲ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 8 هزار و ۱۸۵ نفر در حال اجرا است.

وی افزود: در کل شهرستان شهرضا نیز ۴۰۱ طرح با سرمایه‌گذاری 2 هزار و ۹۲ میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال ۱۳ هزار و ۶۵ نفر را در دست اجرا داریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرضا گفت: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال، تعداد49 واحد صنعتی در شهرستان با اختصاص اعتباری بالغ بر 135 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای  600 نفر ایجاد شده است.

وی بیان داشت: شهرک صنعتی رازی، بزرگ‌ترین شهرک شیمیایی کشور با بیشترین آمار واگذاری از نظر تعداد و مساحت بوده و زیرساخت‌های آن کاملا تکمیل شده است.

خاتمی ادامه داد: در سال گذشته 140 واحد صنعتی برای دریافت 142 میلیارد تومان تسهیلات معرفی شدند که از این تعداد 50 واحد موفق به دریافت اعتباراتی بالغ بر 53 میلیارد تومان تسهیلات شدند.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی رازی، محور توسعه اقتصادی جنوب استان اصفهان و مکانی مناسب برای سرمایه‌گذاری صنعتی به شمار می‌رود، اظهارداشت: در هفته دولت امسال یک واحد صنعتی موتورسازی که با اختصاص اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ایجاد و زمینه اشتغال برای 60 نفر را فراهم کرده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرضا گفت:  شرکت بهسان سروش سلامت که با اختصاص اعتباری بالغ بر 33 میلیارد و 770 میلیون تومان ایجاد و زمنیه اشتغال برای بیش از 10 نفر را فراهم کرده در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در شهرستان شهرضا در حال حاضر سه شهرک صنعتی رازی، سپهرآباد و اسفرجان و یک ناحیه صنایع دستی فعال هستند که در شهرک صنعتی رازی ۲۵۰ واحد صنعتی مستقر است.

 

انتهای پیام/م

 140 واحد صنعتی شهرضا در سال گذشته برای دریافت تسهیلات معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.