رئیس اداره گاز شهرضا گفت: با بخشش کل هزینه گازرسانی به مبلغ 1.3 میلیارد تومان توسعه گازرسانی به مجتمع بزرگ کارگاهی امیرکبیر را در دست اجرا دارد که در مدت یکی دو ماه آینده عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی عنایتی امروز در جمع خبرنگاران شهرستان در تشریح گازرسانی و توسعه خدمات رسانی در حوزه گاز، اظهارداشت: اداره گاز شهرضا در سال 96 با شعار «گاز رسانی بی‌منت و با کرامت»، عزم خود را جزم کرده تا با تلاش و کوشش مجدانه و خدمت صادقانه و خالصانه با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و در راستای اقتصاد مقاومتی، اشتغال پایدار و کسب رضایت شهروندان گام بردارد.

وی افزود: اداره گاز شهرضا با طراحی پنل چشم‌انداز پنج ساله با استفاده حداکثری از فناوری‌های جدید، ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به همشهریان و تکریم همزمان مردم و کارکنان را، هدف‌گذاری کرده است.

رئیس اداره گاز شهرضا بیان کرد: در زمینه پایداری و استمرار انرژی می‌توان به بهره‌برداری از 9 ایستگاه جدید و افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز اسفه از 140 میلیون متر مکعب به بالغ بر550  میلیون متر مکعب در سال اشاره کرد.

وی با اشاره به توسعه روزانه شبکه و انشعابات گاز در سطح  شهرستان، گفت: با مطالعات انجام شده و شناخت و رفع موانع کار و البته تعامل و همکاری دستگاه‌های دیگر شهرستان، فرایند نصب علمک گاز پس از تکمیل تقاضا تا زمان نصب به کمتر از 4 روز کاهش یافته است.

عنایتی تصریح کرد: در حال حاظر فرایند نصب علمک در روستاها به کمتر از 8 روز کاهش پیدا کرده و با تلاش‌های انجام شده همه روستاهای شهرستان به جز روستای هوک از نعمت خدادادی گاز بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گاز در روستاهای شهرستان شهرضا بیش از میانگین کشوری است، افزود: با تکمیل پروژه‌های گازرسانی به روستاها، گازرسانی در روستاهای شهرضا به 99.9 درصد رسیده که این مقدار در کشور 69 درصد است.
رئیس اداره گاز شهرستان شهرضا اظهارداشت: صنعتگران بازوان توانمند اقتصاد مقاومتی و خط شکنان عرصه اقتصاد هستند که در رفع معضل بیکاری و به تبع آن ایجاد امید و نشاط در جامعه نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

وی گفت: اداره گاز شهرضا بنا بر وظیفه ذاتی، گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی شهرضا را در اولویت خدمات خود قرار داده و تاکنون موفق به افزایش ظرفیت گازرسانی به شهرک بزرگ صنعتی رازی، انتقال گاز250 پوند از ایستگاه  CGS یحیی‌آباد به ورودی مجتمع کارگاهی امیرکبیر و شیخ بهایی شده است.

عنایتی بیان کرد: با بخشش کل هزینه گازرسانی به مبلغ 1.3 میلیارد تومان توسعه گازرسانی به مجتمع بزرگ کارگاهی امیرکبیر را در دست اجرا دارد که در مدت یکی دو ماه آینده عملیات اجرایی آن  شروع  می‌شود.

رئیس اداره گاز شهرضا از آغاز مطالعات گازرسانی به مجتمع کارگاهی پاتله و منطقه چغاد، طراحی و اجرای گازرسانی به واحدهای گلخانه‌ای نظرآباد، گلخانه‌های نهالستان شهرداری، کارخانه آسفالت شهرداری و مجتمع دامداری قصرچم و کشتارگاه صنعتی دام شهرضا و واحدهای صنعتی دشت مهیار خبر دارد.

وی افزود: در زمینه اشتراک‌پذیری و کاهش بروکراسی اداری با تعامل خوب دفاتر پیشخوان و تلاش شبانه‌روزی همکاران در بخش امور مشترکان موفق به کاهش زمان اشتراک پذیری برای بیش از  400 مشترک جدید ابتدای سال شده‌ایم.

عنایتی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده از نرم افزارهای به‌ روز مدیریت و رصد اشتراک‌پذیری فرایند اشتراک‌پذیری و نصب کنتور در شهرستان شهرضا به کمتر از یک روز رسیده است.

وی تصریح کرد: با اتمام کار ساختمان اداری جدید منظریه فرایند اشتراک پذیری و خدمات مشترکان برای مردم شهر منظریه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

رئیس اداره گاز شهرضا با اشاره به جایگزینی کنتورهای خراب با کنتورهای تعمیری، گفت: در سال گذشته روند کار برای کنتورهای خراب جایگزین کردن کنتور تعمیری به جای کنتور خراب بود که با رایزنی‌های انجام شده در سال 96 کنتورهای خراب بدون هیچگونه هزینه اضافی با کنتورهای نو جایگزین می‌شوند.

وی با تاکید بر ضرورت امداد رسانی سریع و با کیفیت، تصریح کرد: از آن جایی که رعایت نکردن مسائل ایمنی در حوزه گاز صدمات مالی و جانی جبران ناپذیری بر جای می‌گذارد، اداره گاز شهرضا در سال‌های گذشته در شرایط اضطرار، با استفاده از «سامانه امداد و پیام 194»، روند خدمات رسانی به مردم را انجام می‌داد که این فرایند در سال جدید با تغیرات چشمگیری روبرو می‌شود.

عنایتی افزود: واحد امداد اداره گاز با طراحی و ترسیم نقشه ترافیک شهری و بهره‌گیری از نیروهای امداد موتورسوار کارآزموده و آموزش دیده در زمینه رانندگی تدافعی و مدیریت عملکرد این نیروها، باتوجه به ترافیک موجود در سطح شهر، زمان امدادرسانی را به حداقل ممکن رسانده که این اقدام احتمال بروز خطرات را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد. 

وی با بیان اینکه اداره گاز شهرضا به عنوان نخستین اداره گاز استان اصفهان به منظور استفاده از تکنولوژی‌های نوین و پیشرفته در امر امدادرسانی، عملیات  GIS Raedy نمودن تاسیسات و شبکه‌های گاز رسانی را آغاز کرده، گفت: پس از اتمام کار در آینده‌ای نزدیک و مجهز شدن تمام گروه‌های امدادی به سیستم موقعیت یاب آنلاین ضمن اینکه تمام فعالیت‌های گروهای امدادی از طریق مرکز پیام 194رصد و گزارش کار آن‌ها بصورت آنلاین در سیستم ثبت می‌شود، شاهد کاهش زمان امدادرسانی و افزایش ضریب امنیت جانی و مالی هموطنان در حوزه ایمنی گاز هستیم.

رئیس اداره گاز شهرضا گفت: در عصر حاضر، با توجه‌ به‌ گسترش‌ فعالیت‌ها و پیچیدگی‌ خدمات‌ و ارتباطات، برقراری‌ ارتباط‌ سازمان‌ها با مردم‌ و توجه‌ به‌ دیدگاه‌ و خواسته افراد جامعه‌، ضروری‌ به‌ نظر می‌رسد، تا آنجا که‌ می‌توان‌ گفت‌ شرط‌ بقا و دوام‌ هر سازمان‌، داشتن‌ روابط‌ پویا، عمیق‌ و مؤثر با مراجعه‌کنندگان‌ است‌.

وی بیان کرد: اداره گاز شهرضا در بخش پاسخگویی به همشهریان با بهره‌مندی از تلفن‌های گویا 24 ساعته، در آینده‌ای نزدیک مرکز ویژه‌ای را برای پاسخگویی تلفنی و حضوری به منظور تکریم بیشتر مردم و جلب رضایت ارباب رجوع ایجاد می‌کند.

عنایتی درباره نحوه عملکرد این مرکز، افزود: در این حوزه پاسخگویی بدین صورت است که هر فردی با تماس تلفنی با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سئوال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی می‌شود.

وی اظهارداشت: برخی مشکلات و سئوالات با راهنمایی اپراتور مستقر در مرکز یا با ارجاع به واحدهای مربوطه به صورت شفاهی پاسخ داده می‌شود، اما در بعضی موارد که نیاز به حضور مشترک در اداره است اپراتور ابتدا درخواست و اطلاعات مشترک را اخذ و در سیستم ثبت کرده و به مشترک یک شماره پیگیری داده می‌شود.

عنایتی افزود: به صورت آنلاین اطلاعات و درخواست مشترک به واحد مربوط ارجاع داده می‌شود که به دنبال آن همکاران در واحدهای مربوطه درخواست مشترک را بررسی و اقدامات لازم را انجام می‌دهند و در صورت نیاز به مدارک و مستندات یا حضور مشترک در زمان معین از طریق پیامک به مشترک اطلاع رسانی می‌شود، تا با حضور مشترک در اداره فرایند پاسخگویی در کمترین زمان ممکن انجام شود.

رئیس اداره گاز شهرضا گفت: این سیستم مجهز به ثبت تمامی مکالمات شهروندان و اقدامات انجام شده است که این امکان سبب می‌شود در صورت نارضایتی افراد از نحوه پاسخگویی اپراتور، مراتب توسط مسؤول مربوطه بازبینی و نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

وی با اشاره به ترسیم چشم انداز این اداره، گفت: امیدوارم با حمایت همشهریان اداره گاز شهرضا به عنوان برترین اداره در سطح ادارات گاز استان در سال 96 شناخته شود و برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم شهرضا بیفزاید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.