مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: تاپایان امسال ١٢ هزار مشترک زاهدانی ازنعمت گاز شهری برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،محمد حسن طهرانی با بیان این مطلب،گفت: در حال حاضر با دو پیمانکار در ٤ منطقه شهر زاهدان عملیات لوله گذاری در حال اجرا است و با به کار گیری ٢ پیمانکار دیگر در ٦ ماهه دوم امسال این عملیات سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی  افزود: از ٨٠٠ کیلومترنیاز شبکه لوله گذاری گاز شهر زاهدان ٢٣٠ کیلومتر آن به اتمام رسیده و در ١٢٠ کیلومتر گاز تزریق شده است.

طهرانی  افزود: تا کنون ٣ هزار و ٢٠٠ علمک نصب شده و با این تعداد علمک در حال حاضر می توانیم به ٨ هزار مشترک خدمات بدهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان این که شهروندان زاهدانی تا کنون ١٢٥٠ پرونده تشکیل داده اند ،گفت: متاسفانه فقط ٣٥٠ مشترک برای دریافت اشتراک گاز اقدام کرده اند.

وی از خانوارهایی که علمک گاز برای آنان نصب شده است خواست هرچه سریعتر برای اخذ اشتراک اقدام کنند.

طهرانی افزود: درحال رایزنی با شرکت پخش فرآورده های نفتی استان برای قطع سهمیه گاز مایع و نفت سفید تا پایان شهریور برای مناطقی هستیم که علمک گاز درآن مناطق نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان افزود: شهروندان توجه داشته باشند فقط شرکت هایی مجاز به لوله کشی گاز در منازل هستند که در فهرست سازمان نظام مهندسی استان قرار داشته باشند.

پیش از این اعلام شده بود سالانه به 25 هزار مشترک در زاهدان گازرسانی می شود که مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: برای امسال امکان گازرسانی به 12 هزار مشترک فراهم است و از سال آینده بر این تعداد افزوده خواهد شد.


گفتنی است: زاهدان 140 هزار خانوار دارد.

انتهای پیام/ع

شبکه گاز رسانی در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار