مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان گفت: هیچ صدای انفجاری در زاهدان شنیده نخواهد شد و مردم از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

صدای انفجار گاز در زاهدان شنیده نخواهد شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صنیعی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی گفت: گازی که وارد این لوله ها خواهد شد گاز طبیعی است نه مایع و هنوز مکان دقیق خروجی نیتروژن مشخص نشده است که متعاقبا اعلام می شود ولی به صراحت می توان گفت که هیچ صدای انفجاری ناشی از این اقدام در زاهدان به گوش نخواهد رسید.

صنیعی مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان افزود:  طی روزهای آتی که قرار است گاز شهری وارد لوله ها بشود به دلیل جلوگیری از مخلوط شدن گاز با اکسیژن باید هوای داخل لوله ها با نیتروژن تخلیه شود که در پی این اقدام صدای کمی به گوش می رسد. 
 
وی تصریح کرد: آنچه در این اقدام صورت می گیرد یک کار تخصصی و معمولی است و هیچ صدای انفجاری در زاهدان به گوش نمی رسد که مردم از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند. 

صنیعی  با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی گفت: گازی که وارد این لوله ها خواهد شد گاز طبیعی است نه مایع و هنوز مکان دقیق خروجی نیتروژن مشخص نشده است که متعاقبا اعلام می شود ولی به صراحت می توان گفت که هیچ صدای انفجاری ناشی از این اقدام در زاهدان به گوش نخواهد رسید.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار