کمیته امداد امام خمینی نکا ۱۹۰ نفر از مددجویان زیر پوشش خود را امسال به اردو‌های زیارتی و آموزشی تربیتی جوانان و بزرگسالان اعزام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید رضا ساداتی مدیر امداد کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا با اشاره به اینکه برگزاری اردو‌های زیارتی به منظور توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌ها انجام می‌شود، گفت: این اردو‌ها با حضور مادران و دخترانشان برگزار شد.


وی با بیان اینکه در این مراسم ها، آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی مختلفی به خانواده‌ها آموزش داده شد، مهمترین هدف برگزاری اردو‌های زیارتی را برقراری ارتباط محکم و صمیمی بین مادران و دختران اعلام کرد.


مدیر امداد کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا با اشاره به اینکه اینکه ۱۳۸ نفر از مددجویان به اردو‌های آموزشی تربیتی جوانان و بزرگسالان و ۵۲ نفر به عتبات عالیات اعزام شدند، گفت: ۲۸ نفر از مددجویان شهرستان نکا به همراه مددجویان شهرستان میاندورود عصر دیروز ۲۸ مرداد به مشهد مقدس اعزام شدند.


مدیر امداد کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا با اشاره به اعزام ۳۹۲ مددجو به اردو‌های زیارتی عتبات عالیات و ۱۳۲ مددجو به اردو‌های آموزشی و تربیتی تا پایان امسال، افزود: مردم نیکوکار مازندران می‌توانند با تلفن همراه و شماره گیری آنی پرداخت #۱*۲*۰۱۱۱۷*۸۸۷۷* و وارد کردن مبلغ مورد نظر خود در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.


انتهای پیام/ع


اعزام ۱۹۰ مددجوی کمیته امداد نکا به اردو‌های آموزشی و زیارتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.