کمیته امداد مازندران سه ماه امسال برای بیمارن صعب العلاج و زمینگیر ۹۶۸ میلیون ریال هزینه درمانی پرداخت کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد کوچکی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با بیان اینکه هزار و ۸۰۰ نفر بیمار صعب العلاج و خاص در استان زیر پوشش این نهاد قرار دارند، گفت: این نهاد خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در قالب هزینه نگهداری، هزینه لوازم پزشکی، تجهیزات توانبخشی، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و پرداخت فرانشیز هزینه‌های بستری به بیماران تحت پوشش ارائه می‌کند.


وی افزود: کمیته امداد از بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت با هدف تامین حداقل هزینه‌های درمان و کاهش فشار‌های روحی و اجتماعی این قشرآسیب پذیر به صورت ویژه و همه جانبه حمایت می‌کند.


کوچکی با بیان اینکه کمیته امداد با برنامه ریزی‌های دقیق تمامی نیاز‌های بیماران نیازمند را شناسایی کرده تا با کمک خیران هزینه‌های درمان آن‌ها را به حداقل برساند، گفت: در مجموع ۴۰۰ مرکز درمانی، بیمارستان، آزمایشگاه، پاراکلینیک، داروخانه و پزشکان طرف قرارداد کمیته امداد استان مازندران بوده و با این نهاد همکاری دارند.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران درباره طرح مراقبت در منزل افراد مورد حمایت و بیماران کمیته امداد افزود: این نهاد برای نگهداری از بیماران زمینگیر ساکن در مناطق محروم ماهانه یک میلیون ریال هزینه نگهداری به خانواده آن‌ها پرداخت می‌کند.


کوچکی گفت: با مشارکت آستان قدس رضوی با بیماران صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان‌های رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس، نوشهر، نور و محمودآباد دیدار و به هریک از بیماران سبد غذایی شامل گوشت، حبوبات، خرما، ماکارانی و روغن به ارزش یک میلیون ریال اهدا شد.


انتهای پیام/آ


پرداخت هزینه درمانی بیماران صعب العلاج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.