چهار واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران ساخته شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی مالدار مدیر تامین مسکن کمیته امداد مازندران گفت: با مشارکت کارکنان بانک صادرات و بسیج سازندگی چهار واحد مسکن مددجویی به ارزش هر واحد ۴۵ میلیون تومان برای مددجویان در مازندران طی مدت ۶ ماه ساخته شد.


وی با اشاره به اینکه تامین مسکن مددجویان از جمله اولویت‌های اساسی کمیته امداد است، افزود: اعتبارات ساخت این واحد‌های مسکونی توسط کارکنان بانک صادرات مازندران، در قالب طرح برکت تهیه وتامین شد.


مدیر تامین مسکن کمیته امداد مازندران با بیان اینکه طرح برکت با مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در کمک به مددجویان اجرا می‌شود، گفت: هفت واحد مسکن مددجویی  سه سال گذشته در قالب این طرح ساخته شده است.


مالدار با بیان اینکه عملیات ساخت یک واحد مسکن مددجویی بازیر بنای ۴۵ متر دربابل آغاز شده است، افزود: این واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد، بسیج سازندگی و خیران ساخته می‌شود.


وی گفت: برای ساخت این واحد مسکونی ۳۵ میلیون تومان پیش بینی شده است که هزینه احداث آن با کمک کمیته امداد، خیران و بسیج سازندگی تامین می‌شود.


مالدار با اشاره به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت، افزود: ۲۵۰ واحد مسکن مددجویی در استان با هزینه‌ای به ارزش پنج میلیارد ریال سه ماهه نخست امسال تعمیر، تکمیل وبازسازی شده است.


انتهای پیام/آ


ساخت مسکن مشارکتی برای مددجویان مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.