هزار مددجوی مازندرانی از ابتدای سال ۹۶ تاکنون از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید علی اصغر رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران، با بیان اینکه یکی از اهداف این نهاد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است، گفت:هزار مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی تاکنون بهره‌مند شدند که ۷۰ درصد آن‌ها بانوان تحت حمایت بودند.

وی با بیان  اینکه این نهاد با هدف ایجاد زمینه‌های اشتغال، حرفه آموزی و توانمند سازی مددجویان موردحمایت به صورت فردی و گروهی نسبت به این آموزش‌ها اقدام می‌کند، افزود:گروه هدف این آموزش‌ها شامل مددجویان کمک معیشت بگیر، فرزندان مددجو ومددجویان تک خدمتی و چند خدمتی است.

رضایی گفت: برای هزار نفر از مددجویان، دوره‌های مهارت آموزی، پایدار سازی و توسعه، کارآفرینی، دوره‌های آموزشی حرفه آموزی دانش آموزان دبیرستانی با اعتباری به ارزش ۵۸۰ میلیون ریال برگزار شد.

معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه این آموزش‌ها در بخش‌های تولیدی، خدماتی، کشاورزی، دامپروری، خیاطی، آرایشگری، نرم افزار‌های  تخصصی، جوشکاری، تراشکاری، آرایشگری، برق صنعتی و خانگی، صنایع دستی، فرش بافی بود ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال  ۱۰ هزار نفر از مددجویان از آموزش‌های فنی وحرفه‌ای و مهارت آموزی بهره‌مند  شوند.

وی افزود:برای استفاده از ظرفیت مددجویان پر تلاش و فرزندان تحصیلکرده آنان در مسیر توانمند سازی خانواده با حفظ کرامت انسانی و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از بیکاری و فقر اقتصادی، این نهاد دوره‌های حرفه آموزی و مهارت آموزی را برای ۲۶۰ نفر از مددجویان برگزار کرده است.

 

انتهای پیام/ک

بهره مندی هزار مددجو از آموزش های فنی و حرفه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.