فردی که با تهیه برند‌های تقلبی اقدام به کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی از یک شرکت خصوصی کرده بود دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سرهنگ "حمید رزمخواه" رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی  گفت: در پی اعلام شکایتی مبنی بر توزیع تقلبی سموم کشاورزی در سطح بازار کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای پیگیری پرونده به صورت ویژه آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی تحقیقات خود را از شاکی پرونده که وکیل یکی از شرکت‌های معتبر در خصوص تهیه سموم کشاورزی در استان تهران بود آغاز و او بیان داشت از مدتی قبل، متوجه پخش سموم با مارک و لیبل‌های جعلی در سطح بازار شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با پیگیری سرنخ‌های موجود به دستور مراجع قضائی، پس از چند روز کار گسترده پلیسی، فردی به نام کامبیز را شناسایی و او را در مشهد به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ "حمید رزمخواه" گفت: پس از اطمینان از توزیع این محصولات تقلبی توسط فرد شناسایی شده، کاراگاهان با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه وارد فروشگاه مربوطه شده و ضمن دستگیری فرد سودجو از بازرسی به عمل آمده ۲۴ کارتن از سموم که با لیبل‌های جعلی تهیه شده بودند را کشف و ضبط کردند.

وی با اعلام این که متهم در بازجویی به عمل آمده صراحتا به بزه انتسابی اعتراف کرد بیان داشت: متهم با تهیه برچسب‌های تقلبی و همچنین مخلوط کردن سموم اقدام به توزیع در سطح بازار به مدت بیش از سه ماه کرده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با این اقدام مجرمانه متهم، برابر بررسی‌های اولیه مشخص شد تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال به شرکت اصلی در تهران ضرر و زیان وارد شده و تحقیقات در این باره با دستورات تخصصی مقام قضائی ادامه دارد.

 
انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.