خانواده شهداء و ایثارگران به عنوان ذخایر انقلاب میراثی گران بها و الگو برای انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ زیدالله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری در دیدار با خانواده شهید سیدجواد اسدی از شهدای مدافع حرم در ساری، خانواده شهداء را به عنوان ذخایر انقلاب یاد کرد و گفت: خانواده شهداء و ایثارگران میراثی گرانب‌ها و الگو برای انقلاب اسلامی محسوب شده و دیدار با این خانواده‌ها موجب پالایش روح انسان می‌شود.


وی افزود: شهداء مدافع حرم با دل کندن از تمام دلبستگی‌های امروزی جامعه به دفاع از خاک کشورمان در آن سوی مرز‌ها می‌روند و وظیفه همه ملت ایران است که یاد شهداء مدافع حریم زینبی را زنده نگه دارند چرا که امنیت و آرامش کشورمان را در شرایط کنونی مدیون خون این شهداء هستیم.


سرهنگ کاظمی فرهنگ شهادت را تضمین کننده آرامش جامعه توصیف کرد و گفت: نسل امروزه نیازمند آشنایی با فرهنگ شهید، شهادت و ایثارگری است و صبر و استقامت خانواده شهداء بهترین الگو برای جامعه امروزی ماست.


فرمانده انتظامی شهرستان ساری ضمن تجلیل از صبر و استقامت پدر و مادر گرانقدر آن شهید برای آنان آرزوی سلامت و بهروزی از خداوند متعال مسئلت کرد و با اهداء لوح تقدی و هدیه از ایشان قدردانی کرد.


انتهای پیام/آ


خانواده شهدا میراث گران بها انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.