رئیس جمعیت هلال احمر باغملک گفت: سیلاب دوباره در منطقه مرغزار و امامزاده عبدالله این شهرستان جاری شد و تمامی نیروهای امدادی در حال آماده باش هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن شیخی علیزاده، رئیس جمعیت هلال احمر باغملک بیان داشت: با بارش‌های شدید و رگباری از حوالی ساعت 15 امروز مجددا سیلاب در منطقه مرغزار و امامزاده‌ عبدالله باغملک جاری شده است. حدود یک ساعت قبل 2 تیم امداد و نجات هلال احمر به منظور ارزیابی اولیه از این حادثه و امدادرسانی به سیل زدگان به منطقه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر باغ‌ملک:اعزام ۵ تیم برای کمک به مردم سیل‌زده باغ‌ملک

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن شیخی علیزاده رئیس جمعیت هلال‌احمر باغ‌ملک از اعزام پنج تیم برای کمک به مردم سیل‌زده بخش صیدون باغ‌ملک خبر دادو افزود: تاکنون پنج تیم برای کمک به مردم سیل‌زده بخش صیدون به منطقه اعزام شده است.

سیلاب دوباره در باغملک جاری شد/نیروهای امدادی و خدمات رسان در باغملک آماده باش هستند

وی افزود: وسیله و آذوقه را بیشتر برای خانواده‌های عشایری که داخل کوه مستقر شده و به مغازه دسترسی ندارند، می‌بریم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر باغ‌ملک تصریح کرد: پلاستیک، کنسرو، نان و فانوس از جمله اقلامی است که بین خانوارهای سیل‌زده توزیع می‌شود.

شیخی علیزاده با اشاره به اینکه درختان، احشام، مغازه‌ها و جاده‌های عشایری آسیب دیدند، خبر داد: در این بین تعداد ۲۰ خانوار در اردوگاه سپاه و آموزش‌وپرورش اسکان دادیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه هوا فعلاً خوب است، گفت: مسئولان قول دادند که بالگرد را فردا برای ارزیابی به منطقه اعزام کنند.

انتهای پیام/پ

۶ سال پیش
امکان اعزام بالگرد به مناطق سیل زده باغملک وجود ندارد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سرپرست فرمانداری باغملک اعلام کرد: به دلیل شرایط جوی نامساعد امکان اعزام بالگرد به مناطق سیلزده این شهرستان وجود ندارد.

برای مشاهدا جزییات بیشتر اینجا کلیک کنید

سیلاب دوباره در باغملک جاری شد/نیروهای امدادی و خدمات رسان در باغملک آماده باش هستند

۶ سال پیش
جزئیات سیل در باغ‌ملک/تلف شدن گوسفندان با رعدوبرق

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ بخشدار صیدون باغ‌ملک از جاری شدن سیل در بخش‌های از شهرستان باغ‌ملک و تلف شدن گوسفندان بر اثر رعدوبرق خبر داد.

سیلاب دوباره در باغملک جاری شد/نیروهای امدادی و خدمات رسان در باغملک آماده باش هستند

مختار نیک مقام در خصوص جاری شدن سیل در برخی مناطق باغ‌ملک اظهار کرد: از ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه بارندگی با تگرگ در بخش صیدون شروع و تا ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه ادامه داشت.

وی افزود: حجم و گستردگی بارندگی امروز از روز سه‌شنبه هم بیشتر شده و مردم عشایری، مناطق مسکونی و زائران امامزاده عبدالله را گرفتار کرد.

بخشدار صیدون با اشاره اینکه از مناطق گندم‌کار تا مرغزار در سیلاب گرفتار شدند، تصریح کرد: تلفات جانی امروز نداشتیم ولی به بخش‌های مختلف آسیب‌ها و خساراتی وارد شد.

نیک مقام ادامه داد: یک زن باردار داشتیم که در حال حاضر هم مأموران فوریت پزشکی ۱۱۵ برای خدمات‌رسانی در محل حضور دارند.

وی تشریح کرد: امروز رعدوبرق به تعدادی گوسفند خسارت وارد کرده و همچنین زنبورها و باغات نیز آسیب دیدند. متأسفانه ابنیه و جاده‌ها هم خسارت دیده و مسیرهای عشایری از بین رفتند.

بخشدار صیدون در پایان یادآور شد: اکیپ اورژانس، بهداشت و درمان، راهداری، عشایر، هلال‌احمر و نیروهای امدادی در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/پ

۶ سال پیش
نیروهای امدادی و خدمات رسان در باغملک آماده باش هستند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مختار نیک مقام، بخشدار صیدون با اشاره به آماده‌ باش کلیه نیروهای امدادی و خدمات رسان باغملک به دنبال جاری شدن مجدد سیلاب در برخی مناطق صیدون اظهار کرد: در حال حاضر 200 خانوار در مسیر این سیلاب قرار دارند.

۶ سال پیش
 

 

سیلاب دوباره در باغملک جاری شد/نیروهای امدادی و خدمات رسان در باغملک آماده باش هستند


وی اذعان کرد: هنوز هیچ اطلاعی از خسارات این سیلاب در دست نیست، اما مناطق کوهستانی و عشایری در پیرامون منطقه مرغزار در مسیر این سیلاب و معرض آسیب دیدگی قرار دارند.


شیخی علیزاده اظهار داشت: با توجه به اینکه عموما زائران و مسافران در روزهای پنجشنبه و جمعه به زیارت آستان این امامزاده مشرف می‌شوند و همچنین با توجه به شرایط سیلابی منطقه با هماهنگی‌های صورت گرفته با آموزش و پرورش و بخشداری صیدون یک باب مدرسه یا یکی از اردوگاه‌های آموزش و پرورش در این منطقه جهت اسکان اضطراری زائران و مسافرانی که در سیلاب گرفتار شوند، در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/گ

جاری شدن سیل در روستاهای باغملک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.