فرماندار کوهبنان گفت : باید در راستای اهداف و مشکلات جوانان گام برداریم تا ازدواج آنان به موقع انجام شود.

 ازدواج جوانان باید به موقع انجام شودبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  محمدرضا مهدلو، فرماندار کوهبنان در جلسه ستاد امور جوانان این شهرستان گفت: در زمینه ازدواج در جامعه مدت‌ها در مورد آن بحث می‌شود و باید در راستای اهداف و مشکلات جوانان گام برداریم و ازدواج باید به‌موقع انجام گیرد.

وی با اشاره به تاخیر در ازدواج جوانان و تشکیل خانواده افزود : مسؤولان در قبال ازدواج جوانان تکالیفی دارند که باید به نحو مطلوب انجام گیرد و آموزش پرورش، دانشگاه‌ها، مساجد و همه ادارات به هر طریقی باید جوانان را ترغیب کنند و در زمینه آموزش کار کنند.


حجت‌الاسلام رضا قاسمی، رئیس دفتر امام جمعه کوهبنان نیز گفت: همه به دنبال این هستند که سلامت جسم داشته باشند و بیماری‌ حسادت روح و جسم را نابود می‌کند و این بیماری حسادت در حدی پیش می‌رود که انسان از پیشرفت و رشد غافل می‌شود.


وی افزود: اگر انسان می‌خواهد در مقابل بیماری‌های روحی ایستادگی کند باید به داشته‌هایی که خداوند به انسان داده است فکر کند و باید خود را در جایگاهی ببیند که خداوند چه نعمت‌هایی به او داده است و قدردان آنها باشد.


منصور جعفری، رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع ازدواج و هفته ترویج ازدواج اهدافی را مدنظر قرار داده است و همه ارگان‌ها به ویژه ستاد ساماندهی امور جوانان باید در راستای ازدواج جوانان گام بردارند.


وی افزود: دستورالعمل‌هایی در هفته ترویج ازدواج مطرح شده است از جمله حساس‌سازی اجتماعی که می تواند در مساجد، دانشگاه‌ها، بسیج و... برای جوانان صورت گیرد و با مشارکت شهرداری، بهزیستی، ورزش جوانان و تبلیغات شهری و کارگاه‌های آموزشی، آگاه‌سازی صورت گیرد.


جعفری گفت : یکی از مهم‌ترین خواسته‌هایی که نیاز است در طول هفته به آن توجه شود تشکیل کمیته ارتقای سلامت جوانان است که باید در راستای اهداف ترویج ازدواج جوانان گام بردارند.


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان افزود : به سه زوج جوان در آستانه ازدواج در این شهرستان به‌مناسبت هفته ازدواج جهیزیه اعطا می شود .


انتهای پیام /س

 

مسؤولان در قبال ازدواج جوانان تکالیفی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار