کرمان؛

هر62دقیقه یک پرونده طلاق درکرمان

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت: طبق آمار در 4ماهه ی ابتدای سال جاری به طور متوسط هر 62دقیقه یک پرونده طلاق وارد دادگستری استان کرمان شده است.

هر62دقیقه یک پرونده طلاق درکرمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  بنا به اعلام دادگستری کرمان، حمید خالقی با بیان اینکه جلوی رشد ورودی پرونده طلاق در استان گرفته شده است، اظهار داشت: در چهارماهه اول سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل پرونده های طلاق تغییری ندارد.

این مقام قضائی تصریح کرد:در چهارماهه اول امسال 2هزار 856فقره پرونده با موضوع طلاق وارد دادگستری استان شده است که متوسط وارده پرونده های طلاق به دادگستري استان 62 دقیقه یک پرونده و در طول 24 ساعت 23 فقره پرونده می باشد.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان اعلام کرد:شهرستان ریگان در بین شهرستان های استان در این مدت با 36 درصد کاهش پرونده طلاق بیشترین کاهش ورودی پرونده طلاق را داشته است.

خالقی بیان داشت:امیدواریم با همکاری و همدلی همه مسوولان و نهادها بتوان در جهت کاهش طلاق گام برداشت تا در آینده شاهد کاهش پرونده های طلاق نسبت به قبل باشیم

وی تاکید کرد:قطعا تحقیق در خصوص وضعیت اخلاقی و خانوادگی فرد مورد نظر قبل از ازدواج و مشاوره های لازم در خصوص مشکلات پیش آمده بعد از ازدواج در کاهش طلاق موثر است.

انتهای پیام/ح

افزایش پرونده های طلاق در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار