معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت:۱۱۱ مدرسه زیر پنج نفر در آذربایجان غربی آموزش دانش آموزان را برعهده دارند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ابراهیم محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عصر سه شنبه در جمع مدیران و معاون‌های مدارس شهرستان مهاباد گفت: هرکجا احساس کنیم با ایجاد کلاس و مدرسه می‌توان دانش آموز جذب کرد، این کار را خواهیم کرد.
وی همچنین اجرای درست طرح ساماندهی نیروی انسانی را ضروری عنوان کرد و گفت: کمبود پنج هزار کلاس درس در سطح استان را می‌توان با این طرح مدیریت کرد.
محمدی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده درخصوص ساماندهی نیروی انسانی در استان از سال ۱۳۸۰ تا کنون بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال صرفه جویی شده است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بهینه شدن کلاس بندی، بهره وری در استفاده از نیروی انسانی، شناسایی کمیت و کیفیت نیرو‌های مازاد از مهم‌ترین دستاورد‌های این طرح بوده است.
وی افزود: اقتصاد آموزش و پرورش تحت تاثیر ساماندهی نیروی انسانی است و بدون آن مشکل نظام آموزشی رفع نخواهد شد.
محمدی گفت: ساماندهی به معنای استفاده درست از ظرفیت‌های موجود است که تنها مختص معلم‌ها نیست و مدیران و دانش آموزان و مدارس و کلاس‌ها را نیز شامل آن می‌شوند.
وی در خصوص عدالت آموزشی و با تاکید بر اینکه نیرو‌های متخصص باید در حوزه و رشته خود مورد استفاده قرار گیرند، گفت: با این روند آموزش و تربیت بهبود می‌یابد.


انتهای پیام/م

۱۱۱ مدرسه زیر پنج نفر در آذربایجان غربی آموزش دانش آموزان را برعهده دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.