مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور در رده ی سنی خردسالان که به میزبانی کرمان برگزار شد، با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در این دوره از رقابت ها 28 تیم در قالب 220 بازیکن از سراسرکشور در بخش های تیمی، انفرادی و دوبل آزاد با هم به رقابت پرداختند.

این رقابت ها از 20 تا 24مرداد جاری در خانه بدمینتون کرمان برگزار شد که نفرات برتر این دوره به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت می شوند.

در پایان این رقابت ها در مجموع تیمی، تیم های کرمانشاه و کرمان به ترتیب اول و دوم شدند و  زنجان و فارس نیز به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

در بخش انفرادی نیز علی حیاتی از کرمانشاه و علی ضیغمی از زنجان عناوین اول و دوم را از آن خود کردند، حسین احمدی از کرمان و حسین صفایی از مرکزی نیز به طور مشترک سوم شدند.

در بخش دوبل آزاد هم عادل صورتی و امیرعلی کمالی فر از کرمان مقام اول را به خود اختصاص دادند، مانی خسروی و محسن نعیمی از گلستان دوم شدند و حمیدرضا و علیرضا آلنگ از کرمانشاه و سارو فلاحی و آرش کریمی از کردستان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

یادآور می شود: مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور در رده خردسالان برای دومین بار است که به میزبانی کرمان برگزارمی شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.