استان کرمان دارای ورزشکاران موفقی است که همواره نامشان چون ستاره ای در آسمان ورزش می درخشد، با معرفی یک جوان موفق با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نیایش میرزایی بادیزی یکی از تنیسورهای موفق کرمانیست که تاکنون افتخارات بی شماری را برای ورزش تنیس استان کرمان به ارمغان آورده است.

خودتان را معرفی بفرمایید و بگویید از چه سالی تنیس رو شروع کردید؟

ـ نیایش میرزایی بادیزی هستم، از سال 1388 فعالیت در رشته ی تنیس خاکی را شروع کردم.

از کی وارد مسابقات شدید و تاکنون چه مقام هایی را کسب کرده اید؟

ـ از نیمه ی دوم سال 88، یعنی دقیقاً 6 ماه بعد از شروع فعالیت، در مسابقات کشوری زیر 13 سال شرکت کردم و نایب قهرمان شدم، همان سال در مسابقات آزاد آسیایی قطر شرکت کردم و بین 70 نفر مقام پنجم را کسب کردم.

در سال 89 در مسابقات قهرمانی کشوری زیر 14 سال بازهم نایب قهرمان شدم، سال 90 مسابقات کشوری زیر 18ـ16 سال مقام دوم تیمی را کسب کردم.

همان سال عضو تیم ملی فدکاپ جونیور شدم و در مسابقات فدکاپ در مالزی شرکت کردم و همین طور از طرف فدراسیون تنیس ایران به کمپ Alta Tennis Camp(organized for Iranian tennis playe&) دعوت شدم.

سال 91 لیگ دسته دوم، مقام دوم تیمی را کسب کردم، همان سال در مسابقات زیر 16 سال مقام سوم کشوری، سال 92 مسابقات زیر 18 سال مقام سوم انفرادی  و سوم تیمی را بدست آوردم.

سال 93 در مسابقات کشوری زیر 18 سال مقام سوم و در سال 94 مسابقات مناطق پنجگانه که در شهرستان یزد برگزار شد مقام سوم ، سال 95 در مناطق پنجگانه کشوری که در اصفهان برگزار شد، مقام اول و سال 96 در مسابقات مناطق پنجگانه که در بابل برگزار شد مقام دوم را به خود اختصاص دادم.

آخرین موفقیتتان، کی حاصل شد و شما چه نتیجه ای گرفتید؟

ـ آخرین موفقیتم مربوط به 24 تیرماه 96 هست که در مسابقات مناطق پنجگانه بابل نایب قهرمان شدم، در این رقابت ها هنگامه عزیزی مقام اول را کسب کرد و ترانه مهران و شقایق ذبیح الهی به طور مشترک مقام سوم را بدست آوردند.

فدراسیون با وجود سیر صعودی موفقیت هایتان، از شما برای عضویت در تیم ملی دعوت نکرده است؟

ـ چرا، بنده از 14 سالگی تا 18 سالگی عضو تیم ملی بوده ام.

در حال حاضر چه مسابقاتی را در پیش رو دارید؟

ـ  مسابقات جایزه ی بزرگ که قرار است در تهران برگزار شود و لیگ برتر که با هم تیمی ام سمن قیومی در تیم هیئت تنیس مازندران هستم.

چه برنامه ای برای آینده دارید؟

ـ  با توجه به علاقه ام، تصمیم دارم این رشته ورزشی را با قدرت هرچه بیشتر ادامه دهم، چنانچه حمایت مسئولان استان شامل حال من و دیگر تنیسورها شود، مطمئناً راه برای پیشرفت باز است.

راز موفقیتتان را بفرمایید.

موفقیتم را مدیون زحمات پدر و مادرم که همیشه مشوق و حامیم بوده اند و وجیهه کیانی نژاد مربی دلسوز و مهربانم می دانم.

با تشکر از نیایش میرزایی بادیزی، تنیسور موفق کرمانی که در انجام این گفتگو با ما همکاری کردند.

انتهای پیام/ب

گفتگو از: مریم سادات  بهادر

نیایش میرزایی بادیزی، تنیسور موفق کرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار