معاون تضمین کیفیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از شناسنامه دار شدن همه تجهیزات، تاسیسات و محصولات تولیدی موسسه رازی خبر داد.

تجهیزات و تاسیسات موسسه رازی شناسنامه دار می‌شوندبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهرداد راسخی معاون تضمین کیفیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون "هرعمل یک دستور العمل" را به عنوان هدف، در دستور کار قرار داده ایم، اظهار کرد: در این راستا عملی در موسسه رازی انجام نمی شود، مگر قبل از انجام آن، دستور العملی تهیه شده باشد و به عبارتی تمامی اقداماتی که در موسسه رازی انجام می شود دارای یک دستور العمل استاندارد مکتوب تحت عنوان SOP است.

وی با بیان اینکه این SOP ها در ساختاری به نام گروه مستندات، تحت کنترل قرار گرفته و شماره مشخصی برای آن در نظر گرفته می شود، افزود: می توانیم ادعا کنیم که تمامی محصولات موسسه برای همه مراحل تولید و تضمین کیفیت، دارای دستورالعمل های استاندارد مکتوبی است که توسط صاحب نظرترین افراد در آن حوزه تهیه شده است.

معاون تضمین کیفیت موسسه رازی با اشاره به اینکه بر این اساس کیفیت محصولات موسسه تضمین می شود، خاطرنشان کرد: تهیه شناسنامه تجهیزات موسسه رازی از دیگر اقدامات مهمی است که در همین راستا انجام شده و در حال حاضر هر محصولی که در موسسه تولید می شود، علاوه بر شناسنامه دار بودن آن فرآورده، همه تجهیزات و تاسیساتی که برای تولید محصولات به کار گرفته می شود نیز دارای شناسنامه است.

راسخی تاکید کرد: شناسنامه دار کردن تجهیزات موسسه رازی اقدام بزرگی بود که برای ضمانت کردن کیفیت محصولات این موسسه ناگزیر به اجرای آن برای محصولات تولید شده بودیم.

وی بیان کرد: این شناسنامه هم اکنون به طور صد در صد برای تمامی تجهیزات موسسه انجام شده اما برای تاسیسات، درصدی از اجرای این شناسنامه باقی مانده که ظرف سال جاری، آن نیز تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

جزئیات شناسنامه دار شدن تجهیزات موسسه رازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
ممنون
آخرین اخبار