ناموری گفت: به دنبال میزبانی مسابقات شطرنج جام باشگاه های جهان در سال آینده هستیم.

 اولویت ما کسب میزبانی جام باشگاه های جهان استمسعود ناموری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره قهرمانی تیم سایپا در مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا تصریح کرد: مسابقات شطرنج جام باشگاه های آسیا با شرکت 8 تیم آسیایی برگزار شد و تیم سایپا با 4 پیروزی به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد. در مسابقات شطرنج جام باشگاه های آسیا تیم های چین، سریلانکا، بنگلادش و استرالیا حضور داشتند، البته تیم های هند و قزاقستان در این رقابت ها شرکت نکردند. تیم سایپا هم با ترکیب 4 بازیکن به مربیگری مرتضی محجوب در این رویداد حاضر شد.

وی افزود: تیم شطرنج سایپا با ترکیبی از بازیکنان تیم ملی در این رقابت ها شرکت کرد و با بازیکنانی که در اختیار داشت شانس نخست قهرمانی بود. خوشبختانه با عملکرد خوب  بازیکنان، قاطعانه به مقام قهرمانی رسیدیم و سهمیه حضور در جام باشگاه های جهان را هم کسب کردیم.

تیم سایپا مدعی قهرمانی در جام باشگاه های جهان است

 سرپرست تیم سایپا درباره وضعیت تیم سایپا برای شرکت در مسابقات جام باشگاه های جهان عنوان کرد: برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان در تقویم امسال فدراسیون جهانی شطرنج ثبت نشده است و به احتمال زیاد در سال 2018 برگزار می شود. تیم سایپا با ترکیبی که دارد در آن رقابت ها نیز می تواند جزء مدعیان قهرمانی باشد.

 میزبانی جام باشگاه جهان در اولویت برنامه ها ما قرار دارد

وی درباره اینکه آیا برنامه ای برای میزبانی مسابقات جام باشگاه آسیا دارد گفت: یکی از برنامه هایی که برای مسابقات شطرنج جام باشگاه آسیا داریم میزبانی این رقابت ها است. به دنبال این هستیم تا مسئولان شرکت سایپا  را متقاعد کنیم مسابقات شطرنج جام باشگاه های آسیا را در  ایران برگزار کنیم، چرا که اگر میزبان این رقابت ها باشیم تیم سایپا می تواند جزء 4 تیم برتر جهان باشد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

 برای جام باشگاه های جهان 2 بازیکن خارجی جذب می کنیم

نامور در ادامه عنوان کرد: یکی از محدودیت هایی که در مسابقات جام باشگاه های آسیا برای تیم ها وجود داشت این بود که هر تیم می تواند تنها با بازیکنان بومی در مسابقات شرکت کند و حق استفاده از بازیکنان خارجی را ندارد اما در جام باشگاه های جهان اگر میزبان باشیم این محدودیت ها برای تیم ما وجود ندارد و تلاشمان را می کنیم تا در مسابقات جام باشگاه های جهان 2 بازیکن خارجی به تیم جذب کنیم.

مسابقات جام باشگاه های آسیا در بخش مردان برگزار شد

 وی در پاسخ به این سوال که چرا پورکاشیان و خادم الشریعه در مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور نداشتند تصریح کرد: این رقابت ها در بخش مردان برگزار و هر تیم با 5 بازیکن در این رویداد شرکت کرد همچنین مسعود مصدق پور نیز جایگزین علیرضا فیروز جاه شده بود.

 ترکیب تیم سایپا در مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه های جهان تغییر نمی کند

وی درباره اینکه آیا ترکیب تیم سایپا برای مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه های جهان تغییر می کند عنوان کرد: تغییری در ترکیب تیم سایپا برای مسابقات لیگ برتر امسال ایجاد نمی شود و تلاش می کنیم با جذب بازیکنان  قدرتمند، با تیمی یکدست در جام باشگاه های جهان شرکت کنیم.

انتهای پیام/

 ایران میزبان مسابقات شطرنج جام باشگاه های جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار