معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: امسال با برنامه ریزی های انجام شده و بازدید از شهرستان ها، مسائل حوزه بازرگانی آذربایجان غربی بررسی شد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محمد دهقان اظهار داشت: امسال با برنامه ریزی قبلی برنامه بازدید از شهرستان ها در سرلوحه کار خود قرار گرفته و از شهرستان های خوی، پلدشت، پیرانشهر، میاندوآب، شاهین دژ، اشنویه، مهاباد و سلماس بازدید شده است.

وی افزود: در پنج ماهه نخست امسال ضمن دیدار نزدیک با همکاران مجموعه ادارات شهرستانی، با فرمانداران شهرستان های فوق نیز دیدار و از نزدیک در خصوص مسائل حوزه بازرگانی شهرستان تبادل اطلاعات شده و مسائل و مشکلات مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار گرفت.

دهقان بیان کرد: در این بازدیدها کارشناسان معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت، اتحادیه های تحت پوشش اتاق اصناف شهرستان ها را مورد بازرسی و ارزیابی قرار داده که در بررسی های موجود تعداد 50 اتحادیه بررسی و مسائل و مشکلات احصاء شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: از سوی دیگر راهنمایی های لازم ارائه شده و با شرکت در اجلاس اتاق های اصناف شهرستان ها نقطه نظرات و دیدگاه های روسای اتحادیه ها از نزدیک شنیده و راهکارهای لازم در این زمینه اندیشیده شد و از سوی دیگر رعایت  قانون نظام صنفی و رفع نواقص موجود در اتحادیه ها متذکر شد.

وی افزود: همچنین این معاونت در صدد است در نیمه اول سال جاری از سایر شهرستان ها نیز بازدید کرده و در صورت وجود مشکلات در حل و فصل مسائل نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرد .

انتهای پیام/ب

بررسی مسائل حوزه بازرگانی آذربایجان غربی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.