معاون فرماندار چادگان گفت: برخی مشکلات و معضلات پیش روی جوانان در شرایط فعلی ناشی از عدم برنامه‌ریزی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت آن‌هاست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کوروش موگوئی معاون فرمانداری شهرستان چادگان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان چادگان  امروز گفت: جوانان سرمایه‌های جامعه ما هستند و باید مورد حمایت هر چه بیشتر مسؤولان قرار گیرند.

وی افزود: دو وظیفه اصلی ستاد ساماندهی امور جوانان، بررسی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیگیری وضعیت اشتغال آنان است.

معاون فرمانداری شهرستان چادگان اظهار داشت: ستاد ساماندهی امور جوانان با تمرکز روی مشاغل بومی منطقه، مهارت آموزی و بازاریابی مناسب زمینه‌های اشتغال جوانان را فراهم سازد. 

موگوئی با اشاره به رسالت دستگاه‌ها در ساماندهی امور مربوط به جوانان افزود: حضور نهادهای متولی مربوط به ساماندهی امور جوانان در این ستاد لازم و ضروری است و باید مصوبات جلسات در راستای ارائه خدمات به جوانان نیز به طور دقیق پیگیری شود.

وی بیان داشت: برخی مشکلات و معضلات پیش روی جوانان در شرایط فعلی ناشی از عدم برنامه‌ریزی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت آن‌ها است به همین دلیل باید طرح‌ها و برنامه‌های مناسب و عملی برای اجرای چنین برنامه‌هایی در نظر گرفته شود.

رضا آقایی دبیر ساماندهی امور جوانان شهرستان چادگان اظهار کرد: مهم‌ترین بخش زندگی جوانان سلامت جسمی است به همین دلیل حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به تعامل و همکاری  ادارات سطح شهرستان امید داریم گام‌های مثبتی توسط هر یک از ادارات نسبت به کمک و حمایت از جوانان مشکل اشتغال و مسکن این قشر جامعه برطرف شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.