مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: همدان بهترین شهر برای اردوهای ملی و میزبانی مسابقات ملی و بین المللی است.

همدان بهترین مکان برای میزبانی مسابقات بین المللی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم افتتاحیه جشنواره شطرنج کشور افزود: این روزها اکثر رشته های ورزشی، همدان را به عنوان محل برپایی اردو های آمادگی تیم های ملی و میزبانی مسابقات کشوری انتخاب کرده اند که نشان از ظرفیت بالای زیر ساخت های ورزشی استان دارد.

وی زیرساخت‌های ورزشی همدان برای برگزاری مسابقات مختلف را خوب عنوان کرد و افزود: خوشبختانه استان از زیرساخت‌های خوبی در بحث ورزش برخوردار است و همین امر باعث می‌شود دست ما را در قبول میزبانی و مسابقات مختلف باز نگه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: وجود مجموعه ورزشی مدرن شهید حاجی بابایی مریانج، سالن 6 هزار نفری، مجموعه قدس، مجموعه ورزشی بانوان، مجموعه مفتح، سالن سنگ‌نوردی، مجموعه پیست اسکی تاریک دره و... می‌تواند استان همدان را برای اردوی تیم‌های مختلف ورزشی متمایز کند.

وی همدان را بهترین مکان برای اردوهای ملی دانست و عنوان کرد: همدان جزو معدود شهرهای ایران است که ارتفاع بالایی از سطح دریا دارد و در کنار این‌ها از طبیعت و جغرافیای خوبی هم بهره‌مند است.

منعم گفت: بسیار باعث افتخار است که شهر زیبای و تاریخی همدان میزبان رشته های مختلف ورزشی است و این موضوع برای ما فقط از جنبه ورزشی آن اهمیت ندارد بلکه رونق گرفتن اقتصاد و گردشگری منطقه نیز برایمان یک اتفاق بزرگ است.

وی افزود: خوشبختانه شطرنج همدان در سال های اخیر رشد بسیار خوبی داشته و برای نخستین بار یکی از شطرنج بازان همدانی موفق شد مقام سوم شطرنج آسیا را کسب کند.

رسول منعم تصریح کرد: برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی باعث می شود تا بتوانیم ظرفیت شطرنج استان را در سطوح ملی و بین المللی برای همگان آشکار نماییم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: بدون شک مردم مهربان و مهمان دوست همدان به شایستگی از ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی استقبال می کنند و ما تلاش می‌کنیم خاطره خوشی برای ملی پوشان  رقم زده و کاری کنیم تا در نهایت آرامش به تمرینات خود بپردازند.

انتهای پیام/ د

همدان محل برپایی اردوهای آمادگی تیم های ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.