مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: در اجرای ماده 27 و در زمینه واگذاری پروژه های نیمه تمام ورزشی به بخش غیردولتی، از دستگاه های برتر استان است.

همدان از استان های برتر کشور در اجرای ماده 27 استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم واگذاری احداث پروژه مجموعه تنیس همدان به بخش خصوصی گفت: اداره کل ورزش و جوانان همدان در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مفاومتی و راستای اجرای ماده 27 (واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جدید، نیمه‌تمام، تکمیل شده و آماده بهره‌برداری به بخش غیر دولتی)، دو پروژه نیمه تمام ورزشی این استان را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

وی تصریح کرد: دو پروژه ای که سالیان گذشته در همدان به صورت راکد و نیمه تمام به حال خود رها شده بودند، از طریق این ماده و واگذاری به بخش غیردولتی، به اتمام رسیدند که نشان از ظرفیت بالای بخش خصوصی در این زمینه دارد.

رسول منعم ادامه داد: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، پروژه های نیمه تمام ورزشی دیگری نیز در استان به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه در بحث اجرایی کردن ماده 27 جزو دستگاه های برتر استان هستیم، اضافه کرد: تاکنون پروژه‌های استخر سرپوشیده تختی ملایر و استخر قائم رزن به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی گفت: واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش‌ خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزش در اولویت این اداره کل قرار گرفته است و خرسند و خوشحال هستیم که واگذاری احداث پروژه مجموعه سرپوشیده تنیس به دو افتخار تنیس استان صورت می گیرد.

رسول منعم با بیان اینکه دولت توان کافی برای حمایت از این حوزه را ندارد افزود: دولت تا حد توان خود از ورزش استان حمایت کرده اما برای پیشرفت ورزش استان نیازمند ورود جدی بخش غیردولتی هستیم و می طلبد بخش خصوصی، فعالتر به این حوزه ورود کند.

وی تاکید کرد: ماده 27 یک فرصت استثنایی برای افرادی است که شرایط و علاقه لازم برام سرمایه گذاری در ورزش را دارند.

انتهای پیام/ د

واگذاری احداث پروژه مجموعه تنیس همدان به بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.