المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های فرهنگیان کشوردر اراک با معرفی برترین ها پایان یافت.

معرفی برترین های المپیاد ورزشی دانشگاه های فرهنگیان کشوردر اراک به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بیست و سومین المپیاد ورزشی معلمان دانشجوی دختر دانشگاه های فرهنگیان کشور شامگاه دیشب در اراک با معرفی برترین ها در شش رشته ورزشی پایان یافت.

 
در پایان این مسابقات در رشته فوتسال که با شرکت ۱۶تیم برگزار شد،تیم های اصفهان، فارس و تهران مقام های اول تا سوم را کسب کردند و اعضای تیم اصفهان مدل های خودرا به فرزند شهید مدافع حرم محسن حججی تقدیم کردند.

در رشته دو و میدانی ، در ماده ۴۰۰ و ۸۰۰ متر تمنایی از اصفهان، در دو ۳۰۰ و هزارو۵۰۰ متر همایی مرادی از تهران، در پرش طول حیدری پور از یزد،در پرتاب وزنه جهانگردی از تهران، در  ۱۰۰ و۲۰۰ متر رضا سلطانی از تهران ودر ۱۰۰ متر با مانع دور اندیش از اصفهان مقام های نخست را کسب کردند.

در دو امدادی 4 در 400کرمان قهرمان شد، اصفهان مقام دوم را کسب کرد وخراسان رضوی برسکوی ایستاد و در ماده 4 در100 متر هم ، اصفهان، تهران و خراسان رضوی اول تا سوم شدند.

در رده بندی تیمی هم ، اصفهان بر سکوی نخست ایستاد ، تهران نایب قهرمان شد و خراسان رضوی مقام سوم را کسب کرد.

دربخش انفرادی رشته بدمینتون، یاری از تهران اول شد ، قدمی از اصفهان مقام دوم را کسب کرد ، و احدی از خراسان و مشایخی از تهران به طور مشترک برسکوی سوم ایستادند.

در بخش دوبل هم، کمالی و قاسم پور از فارس مقام اول را کسب کردند ، سپیده دم و موحدی از اصفهان بر سکوی دوم ایستادند و حافظی و وحدانی از تهران و ستاری و محمودی از چهار محال و بختیاری به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در رده بندی تیمی هم تهران اول شد ، اصفهان نایب قهرمانی را به دست آورد و فارس و خراسان رضوی به طور مشترک سوم شدند.

در رشته تنیس روی میز هم در بخش انفرادی اصفهانی از کرمانشاه و حیدری از تهران اول و دوم  شدند و ناصری از همدان و شعبانی مایانی از تهران به طور مشترک سومی را کسب کردند.

در بخش دوبل هم ایزدی خواه و حسین زاده از اصفهان مقام اول را بدست آوردند و حمیدیان و شاهدخت از خراسان رضوی دوم شدند و ملیانیان و گنجی از اصفهان و گلستانی و اسماعیلی پور از فارس به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در رده بندی تیمی هم ، خراسان رضوی اول شد، فارس در جایگاه دوم قرارگرفت و تهران و یزد هم به طور مشترک سوم شدند.

در رشته والیبال هم، ۱۹ تیم شرکت کننده در 4 گروه با هم به رقابت کردند که پس از ۴۸ بازی در نهایت تیم والیبال تهران قهرمان شد، فارس به نایب قهرمانی رضایت داد و اصفهان هم در جایگاه سوم ایستاد.

در رقابت های تکواندو هم در وزن اول ، سوم ،پنجم وششم ، نامدار، میرزایی، سجادی مهر و سوری هرچهارنفر از تهران، در وزن هفتم باقری از کرمانشاه، در وزن هشتم قربانی از تهران نفر اول شدند  و در رده بندی تیمی هم، تهران، کرمانشاه و اصفهان اول تا سومرا کسب کردند .

بیست و سومین المپیاد ورزشی  دانشجویان دختر دانشگاه های فرهنگیان با شرکت هزارو۳۰۰ ورزشکار، مربی و سرپرست از 14 مرداد در اراک آغاز شد و دیشب با معرفی برترین ها پایان یافت.

انتهای پیام / ج

المپیاد ورزشی  دانشگاه های فرهنگیان کشوردر اراک

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.