معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد ار لغو کشتار سگ‌ها با حمایت شهرداری خبر داد.

حمایت وساماندهی سگ‌های ولگرد در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  خلیل الله کاظمی معاون خدمات و محیط زیست شهری شهردار گفت: اولین موسسه مردمی حامیان حیوانات مشهد بصورت رسمی و قانونی سال گذشته به ثبت رسید و این موسسه در خصوص حمایت از حیوانات ولگرد، دوره گرد، بی پناه، مصدوم، معلول و آسیب دیده فعالیت دارد.

 

وی افزود: این موسسه برای اولین بار در کشور با حمایت شهرداری فعالیت خود را آغاز کرده است و این در صورتی است که در شهر‌های دیگر این امر تنها با کمک نهاد‌های مردمی اداره می‌شود.
 

کاظمی ادامه داد: از بهمن سال گذشته تاکنون ۲ هزارو ۸۳۷ سگ پذیرش شده که از این تعداد ۳۰ قلاده جراحی و ۲۰۰ قلاده از حیوانات عقیم شده اند.
 

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: در حال حاضرهزار و ۶۸۸ قلاده سگ در محله ده غیبی وجود دارد.
 

کاظمی از سپردن زمینی به مساحت ۵ هکتار برای نگهداری بهتر این حیوانات در جاده کلات خبر داد و گفت: از هرگونه اقدامات قابل ارائه در حوزه خدمات شهری برای کمک به این موسسه دریغ نخواهیم کرد.
 

وی در خصوص اقدامات اولیه صورت گرفته گفت: تهیه غذا، نظافت سگ ها، بکارگیری نیروی متخصص و تامین لوازم اولیه و جلب مشارکت‌های مردمی از اقدامات صورت گرفته توسط این موسسه و شهرداری مشهد است.
 

انتهای پیام//ف. م
 



تغییر روش در امحاء و معدوم سازی سگ‌های ولگرد در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.