استاندار آذربایجان غربی گفت:رسانه‌ها علاوه بر مسئولیت آگاهی بخشی به جامعه مسئولیت برقرادی اجتماعی و امنیت اجتماعی را نیز برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛قربانعلی سعادت در مراسم اختتامیه هشتمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی ضمن تشکر از رسانه‌ها به دیل ایجاد رقابت و رونق تعداد نامزد‌ها و نیز حضوری حداکثری مردم در انتخابات گفت: رسانه‌ها نقش اساسی در تمامی برنامه‌های اجرایی کشور دارند که جهت آگاهی مردم تلاش می‌کنند.


وی افزود: همه مسئولان و مردم و کسانی که دلشان برای ایران اسلامی می‌تپد به دنیا اعلام کردند که مردم در انتخابات حضور داشته و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.

استاندار آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها ضامن آگاهی مردم و مسئولان هستند چرا که توسعه سیاسی و گسترش آزادی نعمت بزرگی می‌باشد که در کشور ما در سایه انقلاب به دست آمده است.


وی تصریح کرد: ملت ایران از شاخص مثبت آزادی در همه حوزه‌ها به خصوص در رسانه‌ها برخوردار هستند، چرا که رسانه‌ها در تکمیل همدیگر و گسترش کار یکدیگر تلاش می‌کنند و رقابت آن‌ها مثبت و سازنده است.


سعادت افزود: ابزار و تکنولوژی در خدمت رسانه‌ها قرار گرفته و باید آن‌ها را در مسیر تعالی و تکامل کمک کند.


وی با اشاره به شعار سال افزود: باید رسانه‌ها نیز در ایجاد آرامش اجتماعی و گسترش اقتصاد مقاومتی نقش بسزای خدی را به اثبات همگان رسانند.


استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد:یکی از زمینه‌های گسترش سرمایه گذاری ایجاد آرامش در منطقه است که رسانه‌ها در ایجاد این زمینه فکری در سرمایه گذاران نقش اساسی دارند.

انتهای پیام/م

 

رسانه‌ها  مسئولیت آگاهی بخشی جامعه را بر عهده دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.