تراکتوری ها در حالی فرداشب در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر به مصاف استقلال می روند که بنا دارند تا نخستین پیروزی خود را در لیگ جدید جشن بگیرند.

سم مهلکی که باید از تراکتور فاصله بگیردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آنچه از تاریخچه بازیهای دو تیم در ورزشگاه آزادی به دست می آید برتری محسوس تراکتوری ها می باشد و بی شک همین نکته می تواند نخستین چالش و همچنین مشکل روحی را برای آبی های پایتخت ایجاد نماید.

استقلالی ها هم به دلیل آنکه دو بازی قبلی خود را تنها با کسب ۱ امتیاز به پایان رسانده اند فرداشب در مقابل هوادارانشان روز سختی را سپری خواهند کرد و همین امر می تواند نکته ای مضاعف بر مشکلات روحی شاگردان علی منصور بیفزاید.

یحیی  گل محمدی و شاگردانش اگر در بازی بتوانند تنها خودشان باشند و خارج از فشار و استرس و با انرژی و شادابانه بازی خو را انجام دهند می توانند باخت سنگینی به آبی های پایتخت تحمیل نمایند.

اما باید یک نکته را فراموش نکرد و آن هم این که اکثر بازیکنان تراکتور جوان هستند و ورود تیم به حاشیه سمی مهلک خواهد بود. پس باید در ابتدا هواداران و سپس کادرفنی و مدیریت باشگاه از هرگونه حاشیه و مطلب اصافی پرهیز کنند تا بازیکنان جوان بتوانند بازی خود را نمایش دهند.

انتهای پیام/خ

مصاف تیم تراکتور سازی تبریز با تیم استقلال تهران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
بیچاره تراکتور