تبریز؛

تمرین امرزو تیم تراکتورسازی

تمرین امروز تراکتورسازی در حالی برگزار شد که شهرام دبیری، در این تمرین حضور داشت .

تمرین امرزو تیم تراکتورسازیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال تراکتورسازی از ساعت 18:30 در زمین چمن فجر عاشورا برگزار شد.

پیش از آغاز تمرین سرخ‌پوشان، شهرام دبیری، رئیس شورای شهر تبریز و عضو هیئت‌امنای کانون هواداران تراکتورسازی با حضور در زمین چمن فجر عاشورا از نزدیک شاهد تمرین بازیکنان تراکتورسازی بود و دقایقی با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

یحیی گل‌محمدی همچون دیدارهای گذشته، دقایقی پیش از آغاز تمرین با بازیکنان خود صحبت کرده و نکات فنی و تاکتیکی لازم را به آن‌ها یادآوری کرد. سرمربی تراکتورسازی با استفاده از وایت برد، نکات تاکتیکی را به شاگردان خود منتقل کرد.

شاگردان گل‌محمدی که برای برگزاری نخستین دیدار خود در لیگ هفدهم آماده می‌شوند، باید روز پنجشنبه، 5 مردادماه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان بروند. بازیکنان تراکتورسازی تمرین امروز خود را زیر نظر مظاهر رحیم‌پور آغاز کردند.

تراکتورسازی پس از تمرین امروز، فردا صبح نیز یک برنامه تمرینی دیگر در تبریز برگزار خواهد کرد و عصر فردا راهی تهران خواهد شد. شاگردان گل‌محمدی روز چهارشنبه نیز تهران را به مقصد اهواز ترک خواهند کرد.

با توجه به آغاز مسابقات لیگ برتر، از فشار تمرینات تراکتورسازی کاسته شده است. سرخ‌پوشان در تمرین امروز به 3 گروه تقسیم شدند که 2 گروه باهم بازی درون تیمی انجام دادند و گروه دیگر، زیر نظر مظاهر رحیم‌پور به انجام تمرینات بدنی پرداختند.

تمرین امروز تراکتورسازی نیز با حضور 2 دروازه‌بان برگزار شد. مهدی محمدیان و رضا سیف احمدی 2 دروازه‌بان غایب تراکتورسازی در این تمرین بودند.

طبق نظر کادر فنی، با توجه به مدت زمان باقی‌مانده تا دیدار استقلال خوزستان، ارسال از جناحین و تمرینات تاکتیکی در دستور کار بازیکنان این تیم قرار گرفت.

انتهای پیام/خ

بازی درون تیمی در دستور کار شاگردان گل‌محمدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.