مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: این سازمان در زمینه‌های مختلف از بدو تاسیس به ویژه در چهار سال اخیر رشد 85 درصدی نسبت به 50 سال گذشته داشته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسن خدابنده‌لو مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در نشست خبری پیش از ظهر امروز با اصحاب رسانه در سنندج با بیان اینکه خبرنگار مغز متفکر و مولد همه برنامه‌های خبری است، گفت: نقش  اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی بر کسی پوشیده نیست.

وی  بیان کرد: نقش رسانه‌ها با وجود گستردگی فضاهای مجازی پخش اخبار و رویدادها در لحظه کمرنگ نشده است و رسانه‌های نقش مهمی در فرهنگ‌سازی جامعه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه رسالت جمعیت هلال احمر داوطلبانه است ،افزود: در زمینه خدمات داوطلبانه و در واقع خدمات دوستانه اگر جمعیت هلال احمر را با اشکال مختلف یاری کنید ما در همین جا قول می‌دهیم هر نوع کمکی را به اصحاب رسانه در این راستا با هدف اطلاع‌رسانی ارزنده و مطلوب به جامعه انجام دهیم.

 وی گفت: این سازمان در زمینه‌های مختلف از بدو تاسیس به ویژه در چهار سال اخیر رشد 85 درصدی نسبت به 50 سال گذشته داشته است.

خدابنده لودر ادامه به عملکرد هلال احمر در استان طی چهار دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: خدمات زیرساخت‌ها با همکاری و تلاش مجموعه هلال، مسوولان ارشد استانی و مسوولان این جمعیت در کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه جامعه ما در حوزه‌های مختلف باید به سمت تخصصی‌تر حرکت کند، گفت: امروز باید در تمام حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی برای خروجی بهتر در کارها به سمت تخصصی شدن حرکت کنیم.

خدابنده لو بیان کرد: از سال 92 در بحث زیرساخت‌ها جمعیت از قبیل احداث انبارهای امدادی، احداث پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری و راه‌اندازی پایگاه امداد هوایی، احیای 27 هکتار زمین شهرستان کامیاران و تملک انبار امدادی استان کردستان مورد تاکید ویژه قرار گرفت.

رشد 100 درصدی پایگاه های امدادی

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان، از بدو تاسیس جمعیت هلال احمر تا کنون مجموعا 3 هزار و 100 متر مربع انبار امدادی در استان موجود بوده است که طی چهار سال اخیر این میزان با بهره‌برداری از 2 هزار و 180 مترمربع فضای جدید مساحت انبارهای موجود در استان کردستان به 5 هزار و 280 مترمربع افزایش یافته است که این میزان از رشد 70 درصدی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در زمینه پایگاه‌های امدادی رشد 100 درصدی نسبت به سال 92 داشته است، بیان کرد: بالگرد چهار ماه در کردستان مستقر است و به صورت دوره‌ای 15 روز در کردستان و 15 روز در آذربایجان غربی فعال است.

انتهای پیام/ م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.