مدیرکل امور مالیاتی استان فارس از رشد ۵ درصدی وصول درآمدهای استان در ۴ ماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن کاویانی مدیرکل امور مالیاتی استان فارس در نشست خبری با بیان اینکه سهمیه مالیاتی فارس در ۴ ماهه نخست امسال ۷۷۶ میلیارد تومان بوده است که ۶۲۵ میلیارد تومان از آن وصول شده است، گفت: این میزان مالیات نسبت به ۴ ماهه نخست پارسال ۵ درصد رشد داشته است.


وی با بیان اینکه سهمیه مالیاتی فارس در مالیات مستقیم ۴۵۱ میلیارد تومان بوده که ۳۶۷ میلیارد تومان یعنی ۸۱ درصد آن تحقق یافته است، افزود: این میزان مالیات مستقیم نسبت به مدت مشابه پارسال ۳ درصد رشد داشته است.


کاویانی با بیان اینکه سهمیه فارس در مالیات بر ارزش افزوده ۳۲۵ میلیارد تومان بوده که ۲۵۷ میلیارد تومان یعنی ۷۹ درصد از آن تحقق یافته است، ادامه داد: این میزان مالیات بر ارزش افزوده نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد رشد داشته است.


وی اظهار داشت: در بخش مالیات مربوط به شرکت‌ها ۹۵ میلیارد تومان، حقوق کارکنان دولت ۸۶ میلیارد تومان، حقوق کارکنان غیردولتی ۳۷ میلیارد تومان و مشاغل ۹۱ میلیارد تومان مالیات وصول شده است.


کاویانی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال در مجموع ۱۱۳ میلیارد تومان عوارض به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان فارس پرداخت شده است، بیان کرد: ۴۷ میلیارد تومان از این عوارض به شهرداری شیراز و ۴.۷ میلیارد تومان به دهیاری‌های شیراز پرداخت شده است.


مدیرکل امور مالیاتی استان فارس با بیان اینکه پارسال در مجموع ۴۳۵ میلیارد تومان عوارض به شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان پرداخت شد، تصریح کرد: امسال شیوه تقسیم عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نسبت به سال ۹۵ تغییر کرده است.
انتهای پیام/ر

رشد سهمیه مالیات در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار