صاحبان مشاغل در ۳ ماه نخست امسال ۱۶۰ میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن کاویانی مدیرکل امور مالیاتی استان فارس گفت: در ۳ ماهه نخست امسال ۱۶۰ میلیارد تومان مالیات از صاحبان مشاغل استان وصول شده است.


وی بیان کرد: صاحبان مشاغل در استان با ارائه ۱۷۰ هزار و ۷۰ اظهارنامه مالیاتی در ۳‌ماهه نخست امسال، ۳ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال در پرداخت مالیات مشارکت داشته اند.


مدیرکل امور مالیاتی استان فارس تصریح کرد: تعداد ۶۵ هزار و ۳۲۰ مؤدی از مؤدیان گروه سوم از شیوه مالیات مقطوع برای تعیین مالیات عملکرد پارسال خود استفاده کرده‌اند که ۳۸ و نیم درصد درصد کل اظهارنامه‌ها وصول شده است.


کاویانی میزان پرداختی خردادماه امسال ۱۶۰ میلیارد و ۶۲۸ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان برشمرد و اضافه کرد: از این مبلغ ۱۰۵ میلیارد و ۳۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان مربوط به مالیات مستقیم و ۵۵ میلیارد و ۳۱۷ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۶۰۰ تومان مربوط به مالیات‌های غیرمستقیم است که منجر به تحقق ۹۰ درصدی سهمیه پرداختی استان شد.


وی میزان مبلغ واریزی ارزش افزوده به‌حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان را در ۳‌ماهه نخست امسال ۱۱۳ میلیارد و ۳۶۴ میلیون و ۹۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام و اظهار کرد: از این مبلغ، ۸۱ میلیارد و ۸۵۱ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۲۰۰ تومان به‌حساب شهرداری‌ها و ۳۱ میلیارد و ۵۱۲ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۵۰۰ تومان به‌حساب دهیاری‌ها واریز شده است.


کاویانی ادامه داد: مهلت تکمیل اظهارنامه اشخاص حقوقی و مستغلات مؤدیان مالیاتی تا پایان تیرماه امسال است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.