سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:امیدوار هستیم دولت نگاه ویژه ای به 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته باشد و فکری به حال رفع بدهی ها کند.

نصرالله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره رقم 118 میلیاردی بدهی استقلال اظهار داشت:با توجه به بدهی هایی که از گذشته وجود داشته باید بگویم باشگاه استقلال حدود 72 میلیارد از گذشته بدهی دارد و امکان دارد رقم اعلام شده با احتساب جریمه ها باشد که البته هنوز رقمی دقیق از بدهی ها اعلام نشده است.

او ادامه داد:در حال حاضر مسئولان باشگاه به دنبال رفع این مشکل هستند و حتی صحبت هایی را با وزیر ورزش و جوانان نیز انجام داده اند اما از طرفی امید وار هستیم تا دولت نگاه ویژه ای به 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته باشد .دغدغه این دو باشگاه همین بدهی هاست و این مساله باعث می شود مدیران باشگاه ها به جای اینکه به فکر رسیدگی به تیم باشند تنها به فکر حل و رفع این مشکلات باشند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال افزود:در هر صورت بهتر است فکری به حال این 2 تیم شود تا آنها راحت تر به کار خود ادامه دهند .2 راه حل می تواند زمینه نجات این دو باشگاه را فراهم کند.ابتدا اینکه سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار شوند و راه حل دوم این است که دولت تعامل کند و به نوعی بدهی های این دو باشگاه را صفر کند چرا که استقلال و پرسپولیس نیز دولتی هستند. همچنین دولت می تواند وامی را برای هر دو باشگاه در نظر بگیرد تا آنها بدهی های خود را صاف و طی اقساط سالیانه وام خود را تسویه کنند.

انتهای پیام/

رقمی بدهی استقلال حدود 72 میلیارد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار