تیم فوتبال استقلال تهران در 2 بازی اخیر لیگ برتر فوتبال از بازیکنان جدید خود به تناوب در ترکیب استفاده کرد.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مدیران باشگاه استقلال طبق خواسته منصوریان توانستند در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را جذب کنند و استقلال که یکی از پر سر و صداترین تیم‌های فصل نقل و انتقالات بود.

با توجه به گذشت 2 هفته از رقابت های لیگ برتر، آبی پوشان با کسب یک باخت و یک تساوی در رده یازدهم جدول قرار گرفته اند و در این 2 بازی منصوریان تقریبا به تمام خریدهای جدیدش میدان داده است.

داریوش شجاعیان، پژمان منتظری، مجتبی جباری، چشمی، حسن بیت‌سعید، سجاد شهباززاده، سرور جپاروف و مهدی قائدی بازیکنانی بودند که به استقلال پیوستند و در این 2 بازی برای این تیم به میدان رفتند.

بازیکنان جدید تا حدودی برخی از آنها انتظارات را برآورده کرده‌اند و بعضی دیگر هنوز نتوانسته‌اند با جو و شرایط موجود در استقلال کنار بیایند.

داریوش شجاعیان: یکی از خرید های پر سر و صدا و البته گران قیمت آبی پوشان که تا به اینجای کار توانسته بهترین عملکرد را برای تیمش داشته باشد. این بازیکن در هر 2 دیدار استقلالی ها برای تیمش به میدان رفته و به نوعی جزء بازیکنان موثر به حساب می آید.

بررسی خرید های پر سر و صدا تا باشوی آبی پوش

مهدی قائدی: خلاقیت و تکنیک بالا 2 فاکتور مهم در این بازیکن است، او بهره مناسبی از تکنیک بالایش در راه رسیدن به اهداف تیمی می برد. بازیکن 18 ساله جوان استقلال که در دیدار مقابل استقلال خوزستان بیشتر از آنچه که کادر فنی از او انتظار داشت نقش آفرینی کرد. این بازیکن تا هفته دوم جزء عالی ترین خرید های این فصل آبی پوشان محسوب می شود.حرکات فوق العاده قائدی باعث شده تا او به عنوان باشوی آبی پوش در دل هواداران جای باز کند.

 

بررسی خرید های پر سر و صدا تا باشوی آبی پوش

بیت سعید: این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته اول برای تیمش به میدان رفت و نتوانست آن طور که باید انتتظارات را برآورده کند. بیت سعید مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر نیز نیمکت نشین بود و در همین راستا او در نظر دارد تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا دوباره به ترکیب تیمش بازگردد. خریدی که همه تصور می کردند بتواند جای کاوه رضایی را پر کند این روز ها روی نیمکت استقلال قرار دارد.در هر صورت شاید فرصت در دیدار های بعدی این اجازه را به بیت سعید بدهد تا  خود را به کادر فنی ثابت کند.

 بررسی خرید های پر سر و صدا تا باشوی آبی پوش

شهباززاده: شهباززاده از جمله خرید هایی است که استقلالی ها ماه ها انتظار حضورش در ترکیب را می کشیدند اما این طور که شواهد نشان می دهد کادر فنی از عملکرد شهباززاده هم راضی نیست و آنها معتقدند که این بازیکن می تواند بهتر از این کار کند. شهباززاده هم همانند بیت سعید نتوانست خط هجومی آتشینی را برای آبی ها فراهم کند و تا به اینجا عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشته است.بررسی خرید های پر سر و صدا تا باشوی آبی پوش

منتظری:منتظری جز، بازیکنان تاثیر گذار استقلال تا هفته دوم محسوب می شود. این بازیکن نیز جزء بهترین خرید های این فصل استقلال است که توانسته انتظارات استقلالی ها را فراهم کند.بدون شک حضور او در ترکیب آن هم در خط دفاع می تواند وزنه سنگینی برای تیم باشد.

بررسی خرید های پر سر و صدا تا باشوی آبی پوش

جباری: جباری پر سر و صدا ترین خرید استقلالی ها در این فصل که بالاتر از انتظارات کادرفنی ظاهر شده است. بازیکنی سن بالا که البته تا به اینجا نام خود را در لیست بازیکنان تاثیرگذار استقلال ثبت کرده است. این بازیکن دقایق کمی برای تیمش به میدان رفته اما جزء موثرترین بازیکنان بوده است.

بررسی خرید های پر سر و صدا تا باشوی آبی پوش

روزبه چشمی: هافبک موثر استقلالی ها در این فصل نیز قرارداد خود را با آبی ها به ثبت رساند اما این بازیکن در 2 دیدار پیشین نتوانسته همانند گذشته بهترین بازیکن باشداما شاید او در دیدار های پیش رو بتواند همان بازیکن موثر فصل گذشته برای تیمش باشد.

بررسی خرید های پر سر و صدا تا باشوی آبی پوش

جپاروف: دیگر خرید پر سر و صدای استقلال که با کشمکش های فراوان در نهایت پیراهن این تیم را بر تن کرد. می توان عملکرد این بازیکن را موثر اعلام کرد البته به شرطی که او فرصتی برای بازی کردن پیدا کند.

بررسی خرید های پر سر و صدا تا باشوی آبی پوش

انتهای پیام/

خرید های جدید استقلال زیر ذره بین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار