سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شکایتی از سوی باشگاه علیه داور دیدار مقابل استقلال خوزستان انجام نگرفته و این مساله صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شنیده می شد مسئولان باشگاه استقلال با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به روند قضاوت دیدار تیمشان مقابل استقلال خوزستان معترض شدند که سرپرست استقلال این موضوع را رد و در این باره توضیحاتی را ارائه داد.

نصراله عبداللهی درباره شکایت باشگاه نسبت به عملکرد داوری اظهار داشت: شکایتی از سوی باشگاه استقلال علیه داور دیدار استقلال خوزستان انجام نگرفته و این مساله صحت ندارد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال ادامه داد: تجربه نشان می دهد این اعتراض و شکایت ها  تاثیری ندارد و بهتر است کمیته داوران موضوع را بررسی کند تا  مسئولان متوجه اشتباه پیش آمده باشند، چرا که این اتفاق تاثیر  زیادی در نتیجه بازی تیم ما داشت. همین که هواداران و مردم متوجه اشتباه بزرگ داورباشند،  برای ما کافی است بنابراین شکایتی نداریم و منتظر هستیم تا کمیته داوران به قضاوت ضعیف داور دیدار استقلال خوزستان بیشتر رسیدگی کند.

انتهای پیام/

شکایت استقلال علیه داور بازی مقابل استقلال خوزستان تکذیب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
اگه پرسپولیس بود داور نابود میشد
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۰:۰۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
والا بهلا بازی خوبی نکردین باشکایت اینبارزدن برد که نمیشه بازی اول چی شش تاازعرباخوردین چی اون داورکه ایرانی نبود وجدان خوب چیزیه اعتراف کنین تیمتون پیره
آخرین اخبار