فرماندار هندیجان از افزایش تعداد موکب‌های اربعین در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  کوروش مودت، فرماندار هندیجان در جلسه هماهنگی تشکیل ستاد اربعین شهرستان هندیجان در سالن اجتماعات فرمانداری گفت: اربعین حسینی مردمی بوده و باید مردمی بماند ما مسئولان فقط باید اقداماتی را انجام بدهیم که مردم توانایی انجام آن را نداشته باشند.

وی بیان داشت: اقدامات مسئولان در مورد اربعین حسینی آسفالت کردن جاده هندیجان به امامزاده میر نعمان (ع)، احداث پارکینگ در آن نقطه، فراهم آوردن امکانات بهداشتی و تامین آب آشامیدنی در منطقه مذکور می باشد.

مودت با بیان اینکه ساماندهی موکب برای اینکه بدانیم چه کسی مسئول موکب است، باید انجام شود، اذعان کرد: ساماندهی موکب‌های اربعین حسینی به این جهت است که در مواقع لزوم همکاری داشته باشیم همه کمیته‌های ستاد اربعین حسینی مردمی خواهد بود.

فرماندار هندیجان اظهار داشت: مردم علاقمند باید در رأس کمیته‌های اربعین حسینی باشند تا بتوانند همکاری جدی جهت برپایی موکب و پذیرایی از زوار داشته باشند، روزبه‌روز اربعین حسینی جهانی‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه موکب‌های موجود در شهرستان هندیجان موکب بزرگ در شلمچه و موکب در امامزاده میرنعمان (ع) هستند تاکید کرد: مشکلات جاده‌ای امامزاده میر نعمان (ع) باید حل شود که در این خصوص با اداره کل راه و شهرسازی مکاتبه صورت گرفته است.

کوروش مودت اذعان داشت: از دیگر مناطقی که باید موکب برپا کنیم بین راه استان بوشهر و هندیجان است که عزیزان از آن سمت وارد استان خوزستان و شهرستان بندر هندیجان می‌شوند.

وی تصریح کرد: می‌توان در کنار پایگاه جاده‌ای هلال‌احمر، روستای گردشگری دهنو، در سطح شهر هندیجان، خروجی به سمت ماهشهر موکب‌های پذیرایی برای مردم و زائرین عزیز توسط خیرین برپا کرد.

انتهای پیام/گ

برپایی موکب برای اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.