موکب خراسان شمالی در کربلا برای پذیرایی از زائران اربعین برپا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: در این رابطه ستاد اربعین خراسان شمالی با 11کمیته و مسئولیت استاندار تشکیل و کمیته جذب اسکان و تغذیه به عهده ستاد بازسازی استان است.

حجت الاسلام صفری گفت : تعهد ستاد بازسازی پشتیبانی از 3هزار زائر در کربلا است که بر این اساس مقرر شده که روزانه تقریبا 10هزار وعده غذایی شامل صبحانه ،ناهار و شام به مدت 2هفته در این موکب تامین و پخش شود.

وی خاطرنشان کرد: زمین موردنیاز موکب در کربلا تامین شده و درحال رایزنی باخیران و فرمانداران استان برای جمع آوری کمک ها و ارسال به کربلا هستیم.

صفری با اشاره به تامین 30هزار وعده غذایی در شهرستان های استان افزود: شهرستان های فاروج،گرمه و جاجرم هرکدام 5هزار وعده غذا و اسفراین تهیه 15هزار وعده غذایی را تعهد کرده اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات استان گفت:همچنین 4کانکس و یک تریلی از آشخانه ،4تریلی و کامیون از گرمه و یک دستگاه کامیون از اسفراین برای حمل تجهیزات موکب و کمک های غیرنقدی مردم اعلام آمادگی کردند.

حجت الاسلام صفری از مردم خیر استان خواست تا کمک های نقدی خود را از طریق خودپردازهای بانک انصار و شماره حساب 1-78700-40-4310نزد بانک انصار برای برپایی موکب اربعین واریز کنند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.