دو شهرک صنعتی غیردولتی برای نخستین بار در مازندران راه اندازی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید مصطفی موسوی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: دو شهرک صنعتی شامل شهرک صنفی غیردولتی برنج و شهرک صنفی غیردولتی بنکداران در آمل مستقر راه اندازی شد.
وی افزود: شهرک برنج با ۴۱۰ عضو و شهرک بنکداران با ۱۲۵ عضو در سالجاری، آغاز بکار کردند.


مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با توجه به اهمیت و کمبود زمین و شرایط اقلیمی استان، ایجاد و راه اندازی چنین شهرک‌هایی در مازندران ضروری است.


موسوی با اشاره به فعالیت ۳۹ شهرک و ناحیه صنعتی با ۱ هزار و ۹۲۳ هکتار در مازندران افزود: با ایجاد ۳ شهرک جدید با یک هزار و ۵۳ هکتار مساحت امسال در استان، تعداد شهرک‌های صنعتی مازندران به ۴۲ واحد رسید و مساحت این شهرک‌ها نیز ۵۷ درصد افزایش یافت.


وی اضافه کردن اراضی بایر و غیرقابل کشت به شهرک‌ها و واحد‌های صنعتی را از مزایای افزایش سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران بیان کرد و گفت: زمینه انتقال صنوف تولیدی به ویژه صنوف آلاینده از حاشیه شهر‌ها به شهرک‌ها و نواحی صنعتی، از دیگر برنامه‌های این شرکت است.


موسوی معافیت مالیاتی واحد‌های صنعتی را از برنامه‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اعلام کرد و افزود: واحد‌هایی که در شهرک‌ها و نواحی کمتر توسعه یافته مستقر هستند تا ۱۳ سال و واحد‌هایی که در شهرک‌ها و نواحی توسعه یافته مستقر هستند تا ۷ سال از معافیت مالیاتی برخوردارند.


انتهای پیام/ع


راه اندازی نخستین شهرک‌های صنفی غیردولتی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.