تور صنعتی به منظور هم افزایی و بهره وری از تجربیات شرکت‌های خدماتی در مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به نقش تعیین کننده شرکت‌های خدماتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، گفت: ارتباط مؤثر و تنگاتنگ فعالان بخش خصوصی با دولت موجب رونق و بهره وری سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خواهد شد.

وی یکی از برنامه‌های شرکت‌های خدماتی در راستای بهبود ارتباط مستمر را برگزاری تور صنعتی دانست و افزود: برگزاری بازدید و تور صنعتی موجب تعامل، شناخت، هم افزایی و بهره وری بهتر از شرایط و پتانسیل‌های شرکت‌های خدماتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: توجه و حمایت از تولید داخلی به عنوان یکی از راهکار‌های اساسی در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، رونق بازار کسب و کار و اشتغال زایی پایدار است.

موسوی تأکید کرد: واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌توانند بخش عمده‌ای از نیازمندی‌های استان را تأمین کنند.

وی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان نماینده دولت، به ایفای نقش خود در جهت ایجاد زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی ادامه می‌دهد.
انتهای پیام/ع

اجرای تور صنعتی به منظور هم افزایی شرکت‌های خدماتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار