سری جدید «ساعت 25» موسیقی را به صورت تخصصی مورد نقد قرار می‌دهد.

محمود محمودی تهیه‌کننده سیما، در مورد برنامه «ساعت 25» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه «ساعت 25» از سال 90 کلید خورد. ابتدا دنبال ساخت و پخش برنامه‌ای مردمی بودیم که موسیقی خوب، را به آنها معرفی کند.

وی ادامه داد: در سری جدید، رویکرد برنامه «ساعت 25» با کمی تغییر روبرو شد به طوری که موسیقی را به صورت تخصصی مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

تهیه‌کننده برنامه «میدان فرهنگ» بیان کرد: خط قرمز «ساعت 25» افراد نیستند بلکه رعایت اصول موسیقی خوب است البته پیش آمده که عده‌ای از عزیزان فعال در این عرصه از نقد منتقدین ما ناراحت شدند و عده‌ای هم مثل عبدالجبار کاکایی از روحیه این برنامه تشکر کردند.

وی افزود: سرزمین ما قدمتی دیرینه در زمینه ادبیات فارسی دارد با توجه به توصیه بزرگان این عرصه کلمات جاری شده در کلام شعر و ترانه باید به گونه‌ای باشد که حرمت و مفهوم آن حفظ شود و این مورد هدف اصلی ما در برنامه «ساعت 25» برای مخاطبین و دوستداران موسیقی است.

تهیه‌کننده «راه شب» با اشاره به انتخاب امیرحسین مدرس به عنوان مجری در سری جدید « ساعت 25» اظهار داشت: به دلیل تخصصی بودن سری جدید «ساعت 25»، ما به یک مجری کارشناس نیاز داشتیم از آنجایی که امیرحسین مدرس آهنگساز، خواننده و مجری هستند انتخاب مناسبی برای برنامه ما بودند و همکاری او در این مجموعه از اواخر سال 94 شروع شد.

محمودی در پایان در مورد بازتاب این مجموعه از سوی مخاطبین خاطرنشان کرد: به نظرم سری قبلی «ساعت 25 » نسبت به سری جدید استقبال بیشتری را از سوی مردم در بر داشت به دلیل اینکه این برنامه در گذشته آهنگ محور و عامیانه‌تر بوده اما در حال حاضر به خاطر گستردگی فضاهای مجازی و تخصصی شدن محور این مجموعه مخاطب ما کمتر از آن گذشته شد.

گفتنی است؛ برنامه «ساعت 25» به تهیه‌کنند‌گی محمود محمودی و اجرای امیرحسین مدرس پنجشنبه‌ها ساعت 00:30 بامداد از شبکه 5 سیما پخش می‌شود.


انتهای پیام/

سری جدید برنامه «ساعت 25» با اجرای امیرحسین مدرس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار