خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان عمل می‌کنند و نقاط ضعف مسؤولان را یادآور می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرماندار اصفهان در مراسم تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: نظام اسلامی علی‌رغم موانع و سنگ‌اندازی دشمنان با راهبری رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت حرکتی رو به جلو دارد.

احمد رضوانی گفت: از نظر جغرافیایی در منطقه‌ای قرار داریم که جنگ و ناامنی در کشورهای همسایه ما بیداد می‌کند اما مردم ایران در امنیت کامل هستند و امور جاری روزانه خود را دنبال می‌کنند.

وی ضمن گرامیداشت مقام خبرنگار گفت: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان عمل می‌کنند و نقاط ضعف مسؤولان را یادآور می‌شوند.

فرماندار اصفهان تصریح کرد:خاطرنشان کرد: دغدغه‌هایی برای خبرنگاران وجود دارد که از جمله این دغدغه‌ها اصلاح قانون مطبوعات، غربالگری رسانه‌ها، واگذاری امور به متصدیان مطبوعات و حمایت دولت از قشر خبرنگار بوده و باید حمایت از اهالی رسانه بیش از پیش افزایش یابد تا هرچه زودتر این دغدغه‌ها برطرف شود.

رضوانی با اشاره به فرآیند برگزاری 3 انتخابات در شهرستان اصفهان و با تأکید بر این که انتخابات در اصفهان با حداقل حواشی برگزار شد، یادآور شد: تقریباً نیمی از اقدامات اجرایی انتخابات استان اصفهان به عهده فرمانداری شهرستان اصفهان بود و مابقی میان 23 فرمانداری تقسیم می‌شد.

وی در پایان با بیان اینکه همواره شاهد تلاش‌های خبرنگاران در گرمای تابستان و در سرمای زمستان بوده‌ایم، تصریح کرد: 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک عرض کرده و امید دارم بیش از پیش با کمک این قشر فرهیخته در راستای حل مشکلات مردم قدم برداریم.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: اصفهان ، خبرنگاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.