رشت؛

اختصاص 2 دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی به گیلان

2 دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی در راستای اجرای طرح تحول سلامت به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛شاهرخ یوسف زاده چابک رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: 2 دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی در قالب طرح تحول سلامت دهان و دندان و به ارزش پنج میلیارد و 600 میلیون ریال با هدف توسعه خدمات رسانی در مناطق محروم به این دانشگاه اختصاص داده شد.
وی افزود: 2 دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی تحویل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان می شود تا در مناطق محروم که پوشش خدمات دندانپزشکی در آنها وجود ندارد، مورد استفاده قرار گیرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در این کلینیک‌ های سیار ، تمام تجهیزات دندانپزشکی برای ارائه خدمات عمومی دندانپزشکی فراهم شده است.
شاهرخ یوسف زاده افزود: طرح تحول نظام سلامت از اردیبهشت ماه سال 1393 با هدف بهبود وضعیت بهداشت و درمان در کشور، ارتقاء کیفی و کمی خدمات درمانی، دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی درمانی بویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، کاهش پرداخت هزینه های درمانی از جیب مردم و در نهایت توسعه، جذب و ماندگاری پزشک متخصص در سراسر کشور به اجرا درآمده است.
وی تصریح کرد: استان گیلان دارای 26 بیمارستان دولتی است.

 

انتهای پیام/ق

 

2 دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی به گیلان اختصاص یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.