سیده مینا کشاورز دانش آموز دبیرستان دخترانه شاهد یاسوج در کنکور سراسری 96 در گروه آزمایشی علوم انسانی یک رتبه با ارزش را کسب کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  دانش آموز دخترکهگیلویه و بویراحمدی رتبه 5 گروه علوم انسانی در منطقه 3 راکسب کرد.

خانم کشاورز که متولد 1377شهر یاسوج و آخرین فرزند خانواده با 5 برادر وخواهر است گفت: با توجه به میزان عملکردم در کنکور وسئوالاتی که پاسخ دادم این نتیجه را پیش بینی می کردم که پدر ومادر با حمایت ؛پشتیبانی؛کمک به برنامه ریزی نقش مهمی در این موفقیت من داشتند.

وی گفت:توکل برخداوند متعال، آرامش ناشی از اعمال دینی بویژه نماز و روزه برای مطالعه-همت واراده را عامل اصلی موفقیت خود می دانم.

این دانش آموز برتر کنکور گفت:از برخی کلاسهای کنکور استفاده کردم ولی تکیه برکتابهای درسی وتست زنی مهمترین بخش فعالیت 8ساعته مطالعه من در شبانه روز بود.
سیده مینا کشاورز گفت:با تلاش واراده وپایبندبودن بر عمل به برنامه عامل اصلی رسیدن به موفقیت است.

وی گفت:قصد دارم در رشته حقوق دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهم.

سیدمینا کشاورز ادامه داد: توصیه من به داوطلبان کنکور برنامه ریزی-تکیه به کتابهای وعمل به برنامه در مطالعه در سایه توجه به معنویات است.

سیدمحمدرضا کشاورز پدر وی که بازنشسته فرهنگی است هم گفت:بسیار خرسندم که تلاشهای وافر فرزندم باعث افتخاری برای مردم استانم شد وخداوند متعال را سپاسگزارم.

مملکت آذرنوش مادرش هم گفت:بسیار خوشحالم که زحمات دخترم نتیجه داد وبه نوعی قدرشناس والدینش را ثابت کرد.

بستگان وهمسایگان این دانش آموز برتر کشوری با حضور در منزل آنها به وی تبریک گفتند.

انتهای پیام/غ

کسب رتبه 5 کنکور ادبیات توسط دخترکهگیلویه وبویراحمدی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.