فرمانده انتظامی ایلام از تعطیل شدن 10 سفره خانه سنتی غیر مجاز در استان خبر داد.

توقیف 10 سفره خانه غیر مجاز در ایلام

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حمید فتاحی گفت: پلیس در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی چند سفره خانه سنتی که در عمل به قلیان خانه تبدیل شده بودند، را تعطیل کرد.


وی اظهارکرد: افرادی تحت نام سفره خانه سنتی اقدام به دایر کردن قلیان خانه در خروجی های شهر ایلام کرده که به پاتوق افراد خلافکار و بزهکار اجتماعی و محل خرید و فروش و استعمال انواع مواد مخدر و روانگردان تبدیل شده اند.


فرمانده انتظامی ایلام افزود: این واحدهای صنفی غیر مجاز بصورت آشکار و پنهان در طول شبانه روز فعالیت داشته و تجمع و تردد افراد خلافکار و نیز بزهکاران اجتماعی به این اماکن باعث نگرانی خانواده ها و اعلام نارضایتی آنها شده است.


 فتاحی با اشاره به تعطیل کردن بیش از 10 واحد غیرمجاز و توقیف 70 عدد قلیان و کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی بیان کرد: پلیس به منظور حفظ امنیت و آرامش خانواده ها همچنین پیشگیری از شیوع آسیب های اجتماعی با اینگونه واحدهای صنفی غیرمجاز برخورد قانونی خواهد کرد.


وی یادآور شد: اقدامات پلیس محدود به زمان خاصی نخواهد بود لذا شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر واحد صنفی خلافکار مراتب را از طریق تلفن110 و یا با مراجع حضوری به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/ع

 

پیشگیری از شیوع آسیب های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.