فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران گفت: مردم نیاز به امنیت دارند و تقویت صنعت دفاعی و موشکی کشور نیز یک مطالبه عمومی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دیشب در مراسم یادواره شهدای منطقه کیاسر شهرستان بهشهر، با بیان اینکه تامین امنیت خط قرمز مردم است، گفت: همان‌گونه که تامین نیازهای دارویی برای درمان اصلی ضروری است ، واکسینه کردن ملت ایران در برابرعملیات روانی دشمن نیز ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی گفت: اگر ساخت و تجهیز صنایع موشکی اقدامی اشتباه است، چرا کشورهای استکباری هر روز نسبت به ساخت و تجهیز زرادخانه‌های خود اقدام می‌کنند.

سردار حاجی زاده ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان قدرت بزرگ منطقه اعلام کرد حامی دولت و نظام جمهوری اسلامی است و برای برخورد با نظام سلطه و زیاده‌خواهی آمریکا از ظرفیت خویش استفاده می کند.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کشورمان چیزی برای دفاع کم ندارد، افزود: دشمنان بدانند همانگونه که در 38 سال گذشته همه نقشه‌های آنها برعلیه نظام و مردم ایران خنثی شد شیطنت جدید آنها بر روی تضعیف صنایع موشکی ایران نیز نتیجه عکس خواهد داد.

وی گفت: همه مسؤولان کشور از تقویت توانمندی های موشکی کشور حمایت می کنند خواب آشفته‌ای که دشمنان برای کشور دیدند با تلاش ما برای تقویت توان موشکی،هیچگاه تعبیر نمی‌شود.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ادامه داد: نظام سلطه با جنگ، تحریم اقتصادی، ناامن‌سازی و جنگ فرهنگی به دنبال تضعیف کشور و براندازی نظام اسلامی است اما این نقشه‌ها و فریب‌ها نیز به خوبی کنترل و دفع می‌شود.

سردار حاجی زاده افزود: با وجود این دشمنان، نیروهای ارزشی و انقلابی بسیار پر تعدادی مانند مدافعان حرم  وجود دارد که نشان دادند مانند نیروهای نسل نخست و حتی بیشتر از آنها پای کار هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و منویات آن به خوبی به نسل سوم منتقل شده است ، افزود: دشمن اقدامات ضدفرهنگی علیه نظام را بیش از گذشته در دستور کار خویش قرار داده است و جوانان بسیجی برای خنثی کردن این توطئه ها نیز باید گام های موثری بردارند.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه ما در این منطقه و در جوار مزار شهدای دفاع مقدس بار دیگر هم‌پیمان می‌شویم که راه شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ک

تلاش برای تقویت توان موشکی افزایش یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار