معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گفت:مشارکت خیران استان در طرح های مختلف صدقات، اکرام، زکات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ رفیع، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت:مردم خیر استان طی سه ماهه سال جاری ۶۵ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال، به صورت نقدی و غیرنقدی به محرومان و نیازمندان اهدا کردند که بیشتر این مبالغ در قالب طرح های صدقات، ایتام، اطعام،زکات مال و مستحبی، فطریه، کفارات بوده است.

وی کمک کردن به نیازمندان را موجب افزایش خیر و برکت در زندگی و خشنودی خداوند دانست و افزود: اعتمادسازی در بین افراد جامعه، امری ضروری است و این امر موجب افزایش مشارکت خیران در برنامه های مختلف این نهاد می شود.


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: مردم خیر استان ۳۸ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۲۷ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال کمک غیرنقدی به نیازمندان اهدا کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد رشد داشته است.

رفیعی افزود: کمک های جمع آوری شده مردم استان براساس موازین شرعی در سرفصل های مختلف شامل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن، موردی و غیره مددجویان تحت حمایت و نیازمندان هزینه شده است.

وی گفت: مردم خیر و نوع دوست استان می توانند با پرداخت الکترونیکی از طریق سرشماره #۸۸۷۷* اپراتورهای تلفن همراه واریز به حساب و یا مراجعه حضوری به ادارات این نهاد در شهرستان ها کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام/ب


مشارکت ۶۵ میلیارد ریالی خیران استان در کمک به نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.