رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوز درمانگاه عمومی و سلامت‌کده طب سنتی یاسوج اخذ شده و در آینده‌ای نه‌چندان دور راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  محمد سبحانی  در جمع خبرنگاران با اشاره به 16 مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار داشت: جهاد دانشگاهی هم‌اکنون دارای 3 خبرگزاری، 11 سازمان، 35 واحد استانی، 3 پژوهشگاه، 27 پژوهشکده، 7 مرکز، 8 موسسه آموزش عالی، 19 شرکت دانش بنیان، 2 دانشگاه، یک مجتمع تحقیقاتی و 43 مرکز علمی کاربردی با 99 هزار و 813 دانشجو است.

وی با تاکید بر‌اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی و هنری پیشگام و مولد حرکتی نوین بوده است عنوان کرد: این نهاد وابسته به هیچ جریان و گروه سیاسی نیست و بر اساس توانمندی افراد آنان را گزینش می‌کند.

سبحانی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد سال 80 آغاز بکار کرد ابراز کرد: هم اکنون یک هزار و 150 نفر در مرکز علمی و کاربردی این استان مشغول تحصیل بوده و کار آموزهای متعددی در 2 مرکز کوتاه مدت یاسوج و دهدشت نیز مشغول هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مجوز راه اندازی درمانگاه عمومی و سلامت‌کده طب سنتی اخذ شده و هم اکنون پیگیر مکان یابی هستیم و در زمینه فعالیت نیز قرارداد لازم با دانشگاه علوم پزشکی منعقد شده است.

سبحانی بیان کرد: مرکز گیاهان داروئی استان که در سال 94 برنامه‌ریزی شده بود اوایل امسال راه اندازی و مرکز صنایع دستی جهاد دانشگاهی نیز در حال فعالیت است.

وی از راه‌اندازی مجتمع آموزش عالی پژوهشی و آموزشی گچساران خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قسمت آموزشی این مجتمع اواخر شهریورماه و پژوهشی آن نیز تا آخر سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/ش

 پیشگامی جهاد دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی و هنری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.