عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج پژوهشگر برتر جشنواره بین‌المللی فارابی شد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛دکتر ابوذر فتاحی زاده عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه یاسوج در بخش جوان حوزه سیاست و روابط بین‌الملل به‌عنوان برگزیده اول این جشنواره انتخاب شد و از رئیس جمهوری لوح تقدیر گرفت.

فتاحی زاده با رساله دکتری خود با عنوان «سیاست خاطره و جنگ در ایران از جنگ‌های ایران و روس تا جنگ جهانی دوم» در جشنواره فارابی شرکت کرد که علاوه بر لوح تقدیر رئیس جمهور، لوح تقدیر آیسسکو، یونسکو، بنیاد ملی نخبگان، یادمان جشنواره و جایزه نقدی را نیز دریافت کرد.

در هفت دوره گذشته جشنواره فارابی، در بخش جوان گروه علوم سیاسی،به هیچ برگزیده‌ای رتبه 1 و 2 تعلق نگرفته بود و برای اولین بار است که رتبه 1 در گروه علوم سیاسی به یک پژوهشگر اعطا می‌شود.

محمد کریمی‌پور از پژوهشگران مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج هم در بین آثار ارسالی پژوهشگران مراکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی کشور در بهمن ماه جاری رتبه سوم را کسب کرد.

این پژوهشگر بسیجی چهار مقام رباتیک، 2 مقام هوا فضا، یک اختراع و دستاورد پژوهشی و 2 مقاله علمی ـ پژوهشی درباره نقش مدیریت در پرورش کودکان استثنایی و نانو را در کارنامه موفقیت‌های خویش دارد.

افزون بر 6 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه یاسوج تحصیل میکنند.


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.