به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در این جلسه مهندس احمدرضا ساتیاروند معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی لرستان، مهم ترین نتیجه خدمات الکترونیکی را افزایش رضایتمندی مردم دانست و گفت: بر اساس تکالیف قانونی و اصلاح نظام اداری و جلوگیری از فساد اداری، دستگاه های دولتی موظفند خدمات خود را به صورت الکترونیکی به مردم ارائه کنند.
وی اشتغال زایی، تجمیع فعالیت ها ، عدم نیاز به مراجعه حضوری افراد، افزایش دقت نظر در پاسخگویی، کاهش اشتباهات و قابلیت رصد فعالیت ها توسط مدیران را از جمله امتیازات این طرح بر شمرد .
حسنوند مسئول دفاتر پیشخوان لرستان نیز با اشاره به فعالیت 250 دفتر پیشخوان در سطح استان لرستان گفت: به ازای هر 9 هزار نفر یک دفتر پیشخوان در لرستان وجود دارد و این یکی از زیر ساخت های مناسب پیشبرد اهداف دولت الکترونیک است.
انتهای پیام/ د