برای گردش آخر هفته به پیشنهاد ویژه باشگاه خبرنگاران جوان سفر کنید تا خاطره خوبی در آلبوم تابستانی شما ثبت شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای رهایی از پایتخت پر دود و دم باید آدرس مکان دیدنی خوبی را در اختیار داشته باشید تا حال و هوای شما را برای آغاز هفته کاری جدید تغییر بدهد و خستگی را از تن شما بیرون کند. باشگاه خبرنگاران جوان از اوقات فراغت شما غافل نبوده و بسته گشت و گذار برای آخر هفته رابرنامه ریزی کرده تا سهمی در لبخند شما داشته باشد.

 پشنهاد ویژه این هفته باشگاه خبرنگاران جوان: "پارک بازیافت"

«پارک بازیافت» مجموعه ای زیبا، دلنشین و جذاب است که در منطقه 16  تهران و در محله خزانه واقع شده است. این مجموعه علاوه بر اینکه برای کودکان و نوجوانان خوشایند است، می تواند در آموزش حفظ پاکی محیط زیست و اهمیت مساله بازیافت برای این گروه های سنی نقش خوبی را ایفا کند.

شادی و هیجان را در «پارک بازیافت» تجربه کنید

روزانه در تهران حدود چند هزار تن زباله خشک و تر تولید می شود. با انتخاب پارک بازیافت برای پایان هفته فرزندانمان این پارک را به آنها نشان دهیم تا ببینند که چگونه می‌توان با انواع بطری های پلی اتیلین (بطری های آب و نوشابه و دیگر نوشیدنی ها) وسایل مورد نیاز را ساخت و دوباره مورد استفاده قرار داد و از آلودگی محیط زیست هم جلوگیری کرد. همچنین  می توان از  زباله های بازیافتی خشک و برخی فلزات استفاده کرد و  مجموعه ای مثل پارک بازیافت را تجهیز کرد.

پس از ورود به محله علی آباد، پارک بازیافت را که با وسایل و تزیینات مختلفی از انواع اجناس بازیافتی ساخته شده را می بینید. در این میان می‌توان به تندیس حیوانات، نیمکت ها و گلدان هایی که با پسماندهای خشک و زباله های دور ریختنی مثل لاستیک های فرسوده تهیه شده اند اشاره کرد.

شادی و هیجان را در «پارک بازیافت» تجربه کنید

 حضور در پارک بازیافت فرزند شما را هیجان زده می کند

پارک بازیافت با توجه به ایده ها و خلاقیت های جدید و نو طراحی شده است و  زیبایی خاص و منحصربه فردی دارد و مکانی جذاب و خاطره انگیز برای بازدید کنندگان و استفاده کنندگان فراهم کرده است.

شادی و هیجان را در «پارک بازیافت» تجربه کنید

این پارک  توسط شهرداری تهران با المان های بازیافتی ساخته شده  است. همه وسایل آن مانند جدول ها، تیرهای چراغ برق،  وسایل بازی و مبلمان های موجود در این فضا از مواد بازیافتی تهیه شده و در انتخاب پارک بازیافت برای گشت و گذار خود و فرزندتان  تردید نداشته باشید. وجود حیواناتی که از وسایل بازیافتی ساخته شده اند فرزندانتان را به هیجان می آورد و برای آن ها لذت بخش و خوشحال کننده خواهد بود. طراحی پارک بازیافت برای اولین بار در ایران با استفاده از تجربه های جهانی در مورد بازیافت و با ایده ای خلاقانه و جالب  انجام شده و بدون شک خاطرات خوبی را برای شما و خانواده تان  به جا می گذارد.

شادی و هیجان را در «پارک بازیافت» تجربه کنید

توصیه مسیر یاب باشگاه خبرنگاران جوان برای رسیدن به "پارک بازیافت"

برای دسترسی به «پارک بازیافت» از  این مسیر استفاده کنید. پس از ورود به غرب بزرگراه آزادگان و پشت سر گذاشتن بلوار شهید دستواره به خیابان باستانی پور در منطقه  ۱۶ تهران در محله علی آباد جنوبی وارد می شوید. پارک بازیافت درست در ضلع جنوبی پارک خزانه قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار