فرماندار بردسیر گفت: در کمیته برنامه ریزی بردسیر ۱۴میلیارد ریال جهت ترمیم و تکمیل سد ده نذری اختصاص یافته است.

اختصاص ۱۴میلیارد ریال جهت ترمیم سد ده نذری  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ مجید نجف پور ، فرماندار بردسیر در جلسه ستاد بحران با محوریت ساماندهی رودخانه آبخشا ، حنفیه و بندهای خاکی ، برنامه ریزی جهت پیشگیری از شیوع وکنترل تب کریمه کنگو و انتقال واحدهای دامپروری شهرهای لاله زار و گلزار به خارج از مرکز شهر برگزارشد.

وی با اشاره به اینکه درکمیته برنامه ریزی این شهرستان ۱۴میلیارد ریال جهت ترمیم و تکمیل سد ده نذری اختصاص یافته است؛ گفت: همچنین درخصوص انجام مطالعات ساماندهی رودخانه آبخشا مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال به اداره آب معدنی و جهت کنترل موقت و احتمالی سیل یک میلیارد و دویست میلیون ریال به شهرداری بردسیر اختصاص یافته است.


وی اداره آب منطقه ای و شهرداری را ملزم به ارائه طرح مشترک جهت جلوگیری از هرگونه ورود سیلاب به داخل شهر و ساماندهی مسیر موردنظر کرد .


فرماندار بردسیر از اعطای تسهیلات بازسازی و نوسازی مسکن روستایی خبردادو تصریح کرد: طبق مصوبه هیات دولت تسهیلات ترمیم و بازسازی مسکن شهری که در اثر سیل آسیب دیده اند نیز به زودی پرداخت می شود.


وی گفت: جهادکشاورزی و اداره منابع طبیعی نیز نسبت به مطالعه دقیق و ساماندهی بندهای خاکی و سدها اقدام و تمهیدات لازم راجهت جلوگیری ازهرگونه خطر بویژه غرق شدن گردشگران در محل سدها بیاندیشند.


انتهای پیام/س

 

اختصاص ۱۴میلیارد ریال جهت ترمیم سد ده نذری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.